בארץ

שורדות השבי בקריאה לנתניהו: "זה לא הזמן לנסיעת ראווה"

דניאל אלוני, עדינה משה ורז בן עמי ששוחררו במסגרת עסקת החטופים קראו לראש הממשלה לטוס לוושינגטון רק אחרי חתימה על עסקה. "בשביל מעט החיים שעוד נותרו לי", התחננה אחת מהן. גם שיר סיגל, שאביה עודו נמצא בידי החמאס הצהירה: "מדינה ששכחה שלעולם לא עוד זו אינה רק סיסמא"
מערכת ice |  9
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חטופות ששוחררו משבי החמאס השתתפו בהצהרה משותפת מכיכר החטופים היום (חמישי) בקריאה לראש הממשלה לפני הטיסה המתוכננת שלו לחו"ל. החטופות קראו בהצהרתן לבנימין נתניהו לחתום על עסקה עוד בטרם יעלה על הטיסה לוושינגטון בשבוע הבא. 
 
בנאומה סיפרה דניאל אלוני, ששרדה את שבי החמאס והשתחררה במסגרת העסקה יחד עם ביתה, "אם לא ביקרת בשבי", דיברה ישירות אל ראש הממשלה, "ולא ביקרת בשבי, אל תקל במידת הסבל שלהם. כאחת שחזרה משם אני יכולה להגיד לך שכל יום בשבי הוא מוות, כל יום הם מתים שם עוד קצת. מוות בתשלומים". 
בדבריה התייחסה לפרסום על-פיו נתניהו אמר כי החטופים "סובלים בשבי אבל לא מתים". "ראש הממשלה, המפתחות בידיים שלך. זה לא הזמן לנסיעת ראווה, זה הזמן לסגור עסקה ולהחזיר את החטופים הביתה. תיסע איתם לוושינגטון, אלה יהיו תמונות הניצחון שלך" עוד אמרה: עדינה משה, בת ה-72, ששוחררה גם היא בעסקה, זעקה: "נתניהו, תחזיר אותם, בשביל מעט החיים שנותרו לי". 
לדברים הצטרפה גם שיר סיגל, שאביה עדיין חטוף בעזה ואמה חזרה מן השבי: "אנחנו שוקעים כאן מעצב, עצב על מדינה ששינתה את פניה, ששכחה את הערכים הבסיסיים ביותר, ששכחה שלעולם לא עוד זו אינה רק סיסמא. מדינה שמנהיגיה פועלים על-פי אינטרסים פוליטיים".
רז בן עמי, ששוחררה מהשבי ובעלה עוד נמצא בשבי החמאס: "לא האמנתי שעדיין אצטרך לעמוד על במה ולשכנע את מי שאמורים להיות המנהיגים שלי שאוהב האהוב שלי יחזור אליי. אני לא יכולה לדמיין עוד שאני מחזיקה לו את היד, שהוא ישן לידי - כשהוא לא. הייתי שם, חוויתי על בשרי את הגיהנום הנורא". במקביל להצהרה יצאה הפגנה למען החזרת החטופים בירושלים אל עבר מעונו של ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ניצול ציני ועלוב של חטופות (ל"ת)
    ניצול חטופות 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אנוכיות וחוסר אחריות
    נצחון מוחלט 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפגינים: תחזיר את החטופות ושתישרף המדינה. אחר כך יפגינו שבגלל ביבי המדינה עולה באש. סמול זה רפש
    סגור
  • 5.
    יאללה יאללה
    יהודי ישראלי פטריוטי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שורף לך ????? הקנאה מחלה קשה
    סגור
  • 4.
    די להסתה נגד ראש ממשלה די לשינאה העיוורת. השתגעתם!!!! (ל"ת)
    גילה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 3.
    מנצלים אתכם
    תומך יהיר החלול 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לצערי אתם מושפעים לרעה מאנשים קנאים שמנצלים את מצבכם הרגיש. תתנערו מלפיד / ברק / אולמרט ושאר הקנאים וכך ייטב לכם. זו לא נסיעת ראווה אלא לצורך קידום האינטרסים החיוניים להמשך חיזוקה של ישראל !!!!
    סגור
  • ????
    סי, 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאתן מהדהדות את קפלן.
    סגור
  • 2.
    אתם לא מנהלים את המדינה (ל"ת)
    עוטף עזה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    הנאשם בפלילים בזמן מלחמה טס לארה"ב.
    דויד 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 8
    הוא טס בזמן שבארץ יש הפגנות שקוראות לו להתפטר, הוא רוצה לבסס את מעמדו כראש ממשלה, ולהוסיף לעצמו מנדטים - בושה!!!!
    סגור
  • זאת בעיה שהוא טס כשבארץ יש הפגנות שקוראות לו להתפטר?!
    חתולאית 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצחיקול, יש אנשים בארץ שהחליטו שלא בא להם שנתניהו יהיה ראש ממשלה והם מפגינים כל הזמן וקוראים לו להתפטר. עשו את זה לפני 7.10. עשו את זה כבר לפני 3 שנים ויותר, בהפגנות בלפור, שצעקו לו "לך!" תמיד יש מי שקוראים לנתניהו להתפטר. זה אומר שהוא צריך להפסיק לתפקד כי לא 100% מהעם בחר בו? יש בכלל ראש ממשלה של מדינה דמוקרטית שנבחר ב-100% מהקולות? שלא יטוס לעולם בגלל זה? אתה מבין שיש מדינה לנהל? יש מלחמה לנהל? שראשי מדינות טסים להיפגש עם ראשי מעצמות? מה נסגר אתך?
    סגור