בארץ

"עוד כמה מתים נצטרך לקבור?": חה''כ עודה בהתבטאות תוקפנית

חה''כ איימן עודה התבטא כנגד הצהרת מדינת ישראל כי היא מתנגדת להכרה במדינה פלסטינית, וטען  "מי שהצביע נגד מדינה פלסטינית לא רוצה שלום ולא רוצה ביטחון, ובעיקר לא רוצה צדק". 
דורון בלוך | 
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
לאחר שהכנסת העבירה הלילה (חמישי) ברוב גדול בהצבעה על הצהרה כי מדינת ישראל מתנגדת להכרה במדינה פלסטינית, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, חבר הכנסת איימן עודה (הרשימה המשותפת) פרסם בחשבון ה-X שלו פוסט מזדעק על הנושא, ותקף על כך את מי שהביע בעד ההצהרה.
בדבריו, כתב חה''כ עודה: "מי שהצביע נגד מדינה פלסטינית לא רוצה שלום ולא רוצה ביטחון, ובעיקר לא רוצה צדק. מי ששם את קולו כנגד שלום ובטחון הוא הבוגד באינטרסים האמיתיים של עמו". עוד הבהיר עודה כי לתפיסתו "תהיה מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל. יהיה ביטחון לכולם. יהיה גם שלום". ובסיום דבריו הזדעק "השאלה היא עוד כמה מתים נצטרך לקבור, על עוד כמה אהובים נצטרך להתאבל, עד שנגיע לשם".
כמו כן, חברת סייעתו עאידה תומא סלימאן קראה מעל דוכן הכנסת, בשפה האנגלית, לשאר מדינות העולם להכיר במדינה פלסטינית, וטענה שבכך ינצל גם עם ישראל מידי הממשלה הישראלית,. בדבריה אמרה חה''כ סלימאן "מהכנסת אני קוראת לכל המדינות: הכירו היום במדינה הפלסטינית! זו הדרך היחידה להציל את שני העמים מהממשלה הפאשיסטית והקיצונית השולטת כיום במדינה, המבקשת לכפות משטר קולוניאליסטי ואפרטהייד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה