בארץ

דרמה במליאת הכנסת: "הלב שלו נמצא עם תושבי עזה"

דרמה במליאת הכנסת: במהלך דיון 40 החתימות בהשתתפות ראש הממשלה, הותקף חה"כ מנסור עבאס מצד הקואליציה בטענה כי הוא "מעוניין להמשיך את המלחמה". עבאס לא נשאר חייב והשיב:  "ודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה. 50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה". כיצד הגיב נפתלי בנט לדבריו של חה"כ מנסור עבאס? כל הפרטים

מערכת ice |  1
מנסור עבאס (צילום פלאש 90)
במהלך דיון 40 החתימות שהתקיים מוקדם יותר היום (רביעי) בהשתתפות ראש הממשלה, התייחס חה"כ מנסור עבאס  לאחת הטענות שהופנו אליו במליאה כי הוא "מעוניין להמשיך את המלחמה".
עבאס, אשר זעם על אותה טענה, השיב: "ודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה. 50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה. בוודאי שאני רוצה להפסיק את המלחמה". בעקבות אותה אמירה, מיהר יו"ר הכנסת להורות לסדרנים להוריד את חבר הכנסת מנסור עבאס מהדוכן, כאשר ברקע זעמה עליו חה"כ טלי גוטליב
"אתה תקרא רוצחים לחיילים שלי, אתה לא תהיה פה", כך קראה חה"כ טלי גוטליב לעבר חה"כ מנסור עבאס. בעקבות כך, מיהר נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר, למתוח ביקורת חריפה על חה"כ מנסור עבאס ברשת החברתית X.
"מנסור, אתקן אותך. 50 אלף איש לא 'נרצחו' בעזה. צה״ל מחסל מחבלים שפלים שרצחו, חטפו ואנסו אזרחים ב-07.10. לעתים המחבלים הפחדנים הללו מתחבאים מאחורי אזרחים, ובכך הם גורמים למותם. צה״ל הוא צבא מוסרי", כך כתב בנט.
 

בעקבות הציוץ של נפתלי בנט, מיהרה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לתקן את ראש הממשלה לשעבר בציוץ תקיף ברשת החברתית X.  "עשינו טעות חמורה שאפשרנו לאחים המוסלמים ולמפלגות שמעודדות טרור להיות עם היד על ההגה של המדינה. האנשים האלה הצליחו רק בגלל חרמות בעם ישראל. הלב של מנסור נמצא עם תושבי עזה, בזמן שהלב שלנו יוצא אל החטופים והחיילים שלנו", כך כתבה סילמן לבנט. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סילמן
    אורית 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מכה על חטא בגלל צירוף עבאס לממשלה בה כיהנת, אבל לא הכית על חטא הבגידה שלך בנפתלי בנט עבור משרה נחשקת של שרה.
    סגור