בארץ

דירוג חברי הכנסת: זו המפלגה שמובילה בנוכחות

השבוע מפלגת  הליכוד כובשת את פסגת הנוכחות עם חה''כ אופיר כץ, ואת מספר הח''כים הרב ביותר בעשירייה המובילה בנוכחות. זאת עם חבר אופוזיציה אחד בלבד שנכנס לרשימה
דורון בלוך | 
אופיר כץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
לאחר עוד שבוע בו נראה כי העומס והווליום הפוליטי רק עולים, נראה כי יש עבודה רבה במשכן הכנסת בירושלים. אלו חברי הכנסת שנכחו עם מספר השעות הרב ביותר:
במקום הראשון ברשימת שעות הנוכחות נמצא חבר הכנסת אופיר כץ ממפלגת הליכוד עם 58:22 שעות. לאחריו במקום השני חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית עם 57:31 שעות. ובמקום השלישי נמצא חבר הכנסת יוסף טייב ממפלגת ש''ס עם 56:53 שעות.
במקום הרביעי והחמישי נמצאים חברי הכנסת ממפלגת הליכוד, כאשר חבר הכנסת ניסים ואטורי עם 46:05 שעות וחבר הכנסת אביחי בוארון עם 45:46 שעות.
מעט אחריו נמצא במקום השישי חבר הכנסת צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית עם 45:28 שעות, ולאחריו עם הפרש של שמונה דקות בלבד, שוב מהליכוד, נמצא במקום השביעי חבר הכנסת עמית הלוי עם 45:20 שעות.
במקום השמיני נמצא חבר הכנס היחיד מהאופוזיציה בעשירייה המובילה, חה''כ זאב אלקין ממפלגת הימין הממלכתי עם 45:09 שעות. ולאחריו במקום התשיעי נמצא חבר הכנסת ינון אזולאי ממפלגת ש''ס עם 43:06 שעות.
את הרשימה חותם חבר הכנסת החמישי ממפלגת הליכוד שנמצא בעשירייה המובילה, ובכך מפלגת הליכוד תופסת מחצית מהרשימה, עם חבר הכנסת אושר שקלים שנכח 41:36 שעות.
יוצא מכך, שישנם חמישה נציגים לליכוד, שניים לציונות הדתית ושניים לש''ס, וכן נציג אחד מהאופוזיציה של הימין הממלכתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה