בארץ

אלקין: "יש לנו כבר 4 שרי ביטחון. מרגישים יותר ביטחון?!"

חה''כ זאב אלקין עקץ את הממשלה על שינוי שם משרד החקלאות, ושחרור מנהל בית החולים שיפא  "4 שרי ביטחון וראש ממשלת ״ניצחון מוחלט״ אחד!" חה''כ יאיר לפיד תקף "ככה נראית התפרקות ערכית ותפקודית"
דורון בלוך |  1
זאב אלקין (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
לאחר החלטת הממשלה לשנות את שם משרד החקלאות ל'משרד החקלאות וביטחון המזון הגולמי', ולאחר שחרור האסירים הביטחונים שביניהם נמצא גם מנהל בית החולים שיפא שבעזה, עקץ חבר הכנסת זאב אלקין את הממשלה בחשבון ה-X שלו, ומתח עליה ביקורת נוקבת.
"מאתמול יש לנו כבר 4 שרי ביטחון" כתב אלקין (שר הביטחון, שר במשרד הביטחון, שר לביטחון לאומי ואליהם הצטרף אתמול שר החקלאות וביטחון המזון), "האם אתם כבר מרגישים יותר ביטחון?! בינתיים אצלנו, מרוב הביטחון, וכחלק מ״פסע לניצחון מוחלט״, משחררים סייעני מחבלים בכירים ודנים בסיום הפעולות העצימות בעזה בלי ששלטון חמאס מוטט ובלי שהחטופים חזרו הביתה" כתב אלקין והמשיך לפרט "הצפון מופגז, תושבים פונו, יצרנו רצועת ביטחון בשטח ישראל במקום בשטח לבנון, והממשלה מקצצת ב50% תקציבי מיגון לתושבי הצפון. ביטחון, כבר אמרנו?! לתשומת ליבם של 4 שרי ביטחון וראש ממשלת ״ניצחון מוחלט״ אחד!".

גם יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד תקף את הממשלה על התנהלותה ושחרור מנהל ביה''ח שיפא, וכתה בחשבון ה-X שלו: "הפרסום הבוקר והבלאגן בממשלה בנושא שיחרור מנהל בית החולים שיפא, הוא המשך ישיר להפקרות וחוסר התפקוד של ממשלת ישראל שמוביל לפגיעה בביטחון אזרחי ישראל. שר הבטחון לא ידע, השר לבטחון פנים לא קשור, חילופי האשמות. הכל מודלף. ככה נראית התפרקות ערכית ותפקודית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבה יותר מאשר בממשלת לפיד שלכם עם גנץ כשר ביטחון (ל"ת)
    פרופורציות 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור