בארץ

"לא מתאים לדעותיי והשקפת עולמי": הח''כית מתחרטת

חה''כ קטי שטרית חזרה בה מחתימתה על מכתב שדרש מרה''מ נתניהו להדיח את גלט והרמטכ''ל לפני פתיחת מערכה בצפון "החלטתי שאת הביקורת שיש לי להגיד אומר בשיחות סגורות"
דורון בלוך | 
קטי שטרית (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) פרסמה היום (שבת) כי היא חוזרת בה מחתימתה על המכתב אמש, בו קראה יחד עם עוד שלושה חברי כנסת ממפלגת הליכוד לראש הממשלה נתניהו להדיח את שר הבטחן יואב גלנט ואת הרמטכ''ל הרצי הלוי לפני פתיחת מערכה בלבנון.
 "שני ילדיי מגויסים למילואים וכל שאני רואה לנגד עייני זה את הגבורה, העוצמה והרוח האדירה והנחישות של כוחותינו הגיבורים בשטח. אמנם אני לא בטחוניסטית דגולה אך כמו רבים מחבריי במשכן, יש לי ביקורת על הפעולות שהפיקוד הבכיר מוביל לעיתים" כתבה חה''כ שטרית בחשבון ה-X שלה, "יחד עם זאת, הגאווה שהלוחמים מביאים לנו היא נשגבת".
חה''כ שטרית נימקה את סיבתה לחזרתה בה "לכן, אני חוזרת בי מחתימתי על המכתב, תוכן המכתב לא מתאים לדעותיי והשקפת עולמי והחלטתי שאת הביקורת שיש לי להגיד אומר בשיחות סגורות". עוד הוסיפה להסביר כי לתפיסתה "בימים כאלה עלינו להיות מאוחדים מאחורי הממשלה ושריה. ובטוחני ששר הביטחון וראש הממשלה ימשיכו בעשייתם הברוכה עד לניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה