בארץ

חה''כ תוקף: אלה הסיבות שבגללן צה''ל לא ינצח

חה''כ אבי מעוז מתח ביקורת חריפה על דובר צה''ל דניאל הגרי: "מבחינתך יש פה שני נרטיבים ולא טוב מול רע, איך תנצח?" וכנגד צמרת צה''ל: "אם האויב התכונן למתקפה, אבל אתה היית עסוק בקידום אג'נדות פמיניסטיות, ובהקמת פורום להט"ב, איך תנצח?"
דורון בלוך |  1
אבי מעוז (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
יו"ר מפלגת נעם חה''כ אבי מעוז (נעם) מנה בפוסט בפייסבוק את כל הסיבות בגללן הקצונה הבכירה של צה''ל לא תביא את עם ישראל לניצחון. בדבריו, תקף את צורת המחשבה שלטענתו אוחזת בצמרת הצבא, ואינה מתכתבת עם 'צדקת הדרך היהודית והלאומית' והיא המונעת ניצחון. "דובר צה"ל אמר שחמאס זה רעיון ורעיון אי אפשר לנצח. צודק. אם הרעיון של האויב הוא תכלית הרוע, אבל מבחינתך יש פה שני נרטיבים ולא טוב מול רע, איך תנצח?"
בדבריו פירט חה''כ מעוז את צורות החשיבה שלטענתו אוחזות בצמרת צה''ל: "אם האויב מנסה להשמיד אותך כבר מאה שנה, אבל אתה מדמיין שזה רק בגלל ה'כיבוש' במלחמת ששת הימים, איך תנצח? אם האויב חי בתודעת מאבק של 1,400 שנה, אבל אתה לא חי בתודעת ייעוד של למעלה מ- 3,000 שנה מאז יציאת מצרים ומתן תורה, איך תנצח? אם האויב קורא למלחמה 'מבול אל-אקצא' ובכל בית בעזה יש תמונה של הר הבית, אבל אתה לא זוכר מהו הבית שעמד על ההר ושעתיד לקום שם במהרה בימינו, איך תנצח?"

עוד הוסיף לתקוף מעוז "אם האויב התכונן למתקפה במשך שנים, אבל אתה היית עסוק בקידום אג'נדות פמיניסטיות, בהקמת פורום להט"ב באמ"ן ובביקור חיילים בשכונות של מסתננים, איך תנצח? אם האויב יצא למתקפה דווקא בשמחת תורה, אבל מבחינתך זה קרה בשביעי באוקטובר, איך תנצח? אם מנהיגי האויב חדורים באידיאולוגיה מרושעת, ואתה מנטרל קצינים חדורי אמונה בצדקת דרכנו היהודית והלאומית, ומנגד מקדם קצינים שספגו ערכים פרוגרסיביים בקרן וקסנר באוניברסיטת הרווארד, איך תנצח? אם האויב שולח את מחבליו למתקפה הרצחנית כשהם צועקים את קריאות האמונה הג'יהדיסטית שלהם, אבל אתה חושש שקצין כמו וינטר, שאמר 'שמע ישראל' לפני הקרב, יפתח את הפה, איך תנצח? אם בעזה הספר מיין קאמפף הוא רב מכר, אבל קצינים לא שומעים ביד ושם על הקשר בין המופתי לצורר, ובמסעות לפולין הם שומעים שהם עלולים להפוך לנאצים, איך תנצח? אם לאחר שהאויב ביצע בך את הזוועות הנוראיות ביותר אתה עדיין חושש מהמילים 'ד' ייקום דמו', איך תנצח?

אם הקוד האתי של צה"ל נכתב ע"י מי שרוצה למחוק את ערכי הניצחון ואחדות העם, איך תנצח? אם אתה לא מגנה סרבנות, רק בגלל שהיא באה מהמחנה עם הדעות ה'נכונות' במירכאות, איך תנצח? אם הפרקליטות הצבאית אוסרת על חיסול מחבלים שלא משתייכים לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי וגם לא שוטרי חמאס אם הם לא מהווים איום ישיר על חיילינו, איך תנצח? אם הדרג הצבאי ומערכת הביטחון לא מבינים שחובתם להעיר את רוה"מ ושר הביטחון בליל שמחת תורה כדי לעדכן על הסימנים למתקפה, ולא מבינים שחובתם לעדכן אותם לפני שמשחררים מחבלים בכירים כמו מנהל בי"ח שיפא, אז איך תנצח?"
בסיום דבריו קבע: "הגיע הזמן שאת צה"ל יובילו קצינים שמחוברים לזהותם היהודית והלאומית, שיודעים מאין באנו ולאן אנחנו הולכים, שמאמינים בצדקת דרכנו, שמבדילים בין טוב לרע ושברור להם שהייעוד הבלעדי של צה"ל זה ניצחון על האויב. ואז בע"ה ננצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שלא נוח לו!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה זה מדינת היהודים,לא מדינת הדתיים.כבר הבנו מזמן שיש כאלה שרוצים להחזיר את בית המקדש ולחיות חיים דתיים,הבעיה שאצלם דתיות זה רק לפי החרדיות וזה נוסד בסוף המאה ה-18 באוקראינה.כך שלא היו חרדים בבית המקדש והם מערבבים 2 עובדות היסטוריות רק כדי לקיים לכאורה מצוות,שמצוות אחרות כמו עבודה לפי הרמב"ם וגיוס לפי חז"ל,הם לא מקיימים ומסתמכים על הבורות של החילונים.אז שיעברו לאירן!!!! כל המשים על עצמו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מהצדקה,הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה את מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מהעולם הבא.לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה-הרמב"ם!!!!
    סגור