בארץ

אלעזר שטרן נגד הממשלה: "יש טובים ויש רעים"

חה''כ אלעזר שטרן מתח ביקורת על השתלחויות השרים בשב''כ "יש קשר ישיר בין השתלחויות השרים והירידה ברצון לשרת את מדינת ישראל" והבהיר "אנחנו לא נתבלבל, יש טובים ויש רעים, ראשי מערכת הביטחון הם מהטובים"
דורון בלוך | 
שר המודיעין, אלעזר שטרן (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) התייחס היום (שלישי) בחשבון ה-X שלו "לסערת מתקפת השרים על ראש השב''כ רונן בר, על רקע שחרור האסירים שבתוכם מנהל בית החולים שיפא שבעזה. "פעם זה הרמטכ״ל, פעם זה ראש השב״כ".
"שרים שלאורך שנות חייהם ראו בגופי הביטחון של מדינת ישראל, בצה״ל, בשב״כ ובמשטרה וגם במערכת המשפט, גופים שיש להתמודד ולהתנגד להם בכל דרך ובוודאי שלא לשרת בהם, ממשיכים לראות בהם גופים שחייבים להתנגד בכל דרך" כתב חה''כ שטרן "רק שהפעם הם יושבים בממשלה ואפילו בקבינט".
"כולנו משלמים את המחיר הכבד מאוד" כתב שטרן והבהיר "אנחנו לא נתבלבל, יש טובים ויש רעים, ראשי מערכת הביטחון הם מהטובים בבניה של הארץ הזאת, היה הווה ויהיה. גם כאשר הם עושים טעויות קשות מאוד ולוקחים אחריות".
עוד הוסיף לציין כי "יש קשר ישיר בין השתלחויות השרים והירידה ברצון לשרת את מדינת ישראל באמת, בעיקר בגופי הביטחון שלה. אם לא נתעשת כולנו ללא קשר לשמאל וימין, אלה שמדינת ישראל חשובה להם באמת, עתידים לשלם מחרים כבדים הרבה יותר מאלה ששילמנו עד כה. בציפייה לכך שאפילו ראש הממשלה יתעורר קצת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה