ויראלי

אסף גרניט חושף את רגעי האימה: "אנחנו לא מפחדים"

אסף גרניט חשף כי אלמונים השחיתו את השירותים במסעדה שלו "ברטה" שבברלין, כשרססו על מראת השירותים את הכיתוב "Free Palestine". בתקרית אחרת שהתרחשה בפריז, חבורת אנשים יצאה בהפגנתיות מהמסעדה אחרי שהבינה כי מדובר בשף ישראלי. למרות כל זאת, גרניט לא חושש: "זה לא נעים, אבל אנחנו פה. לא מפחדים"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי, freepik)
אסף גרניט, השף הישראלי המצטיין, מחזיק במספר מסעדות בעולם, בהן גם מסעדות בערים ברלין, בירתה של גרמניה ופריז, בירתה של צרפת, שידועה כמקום לא ממש סימפטי עבור ישראלים ויהודים בימים אלו של מלחמת "חרבות ברזל", וזה בלשון המעטה.
על רקע האנטישמיות שמרימה את ראשה בגדול באירופה ובעולם כולו, גרניט חשף בראיון ב"וואלה" כי אלמונים שהגיעו למסעדה שלו "ברטה" שבברלין, ריססו על המראה בשירותים של המסעדה את הכיתוב "Free Palestine".
וזה ממש לא נגמר כאן. גרניט חשף כי גם במסעדה שלו בצרפת אירעו מספר תקריות אנטישמיות, כשבאחת מהן, גרניט סיפר כי הגיע שולחן לאכול, אך ברגע שהתיישב הוא הבין שמדובר במסעדה של שף ישראלי, עם אוכל ישראלי ומטבח ישראלי, הם לקחו את רגליהם ויצאו מהמקום בהפגנתיות.
למרות זאת, גרניט לא חושש מפני אירועים אנטשימיים כאלה ואחרים, ואמר: "זה לא נעים, אבל אנחנו פה. לא מפחדים". גרניט גם קרא לישראלים, בעיקר בברלין שם יש אוכלוסייה לא קטנה, להגיע ולאכול במסעדה שלו: "בא לי לראות שם הרבה ישראלים. שירגישו בנוח להגיע אלינו ולחגוג".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה