בארץ

בן גביר עונה לסמוטריץ': גורם לשמאל לחכך ידיים בהנאה

לאחר שהשר בצלאל סמוטריץ' אמר כי האחראי על המשטרה נכשל, השר בן גביר השיב לו "הדברים של שר האוצר גורמים לשמאל לחכך ידיים בהנאה" והוסיף  "אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולא להיגרר למתקפות אישיות"
דורון בלוך |  2
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביקר היום (ראשון) בצורה נוקבת את התנהלותו של השר איתמר  בן גביר, השר האחראי על המשטרה, ומי שהבטיח לחמש את כיתות הכוננות בנשקים ארוכים כמענה לצורך ההגנה, והתייחס לנושא התפתחות זירה מול ערביי ישראל השר בן גביר הגיב לו.
בדבריו אמר השר סמוטריץ' "בעניין הזה המשטרה ומי שאמון על כך נכשלים טוטלית. לא פותרים את זה בנשקים לכיתות כוננות, צריך לאסוף את כלי הנשק ולמגר את התופעה. זה בתוכו ומסוכן יותר ממה שמעבר לגבול. נדרש כאן ריכוז מאמץ לא בדיבורים והכרזות אלא במעשים", כפי שהבאנו כאן בהרחבה.
בפרסום שהעלה לחשבון ה-X שלו, ענה השר בן גביר לדברי השר סמוטריץ': "כשהילדים של כולנו מאוחדים בחזית, אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולא להיגרר למתקפות אישיות". עוד הוסיף בן גביר לכתוב בספק מתקפה ספק אכזבה ממי שנחשב שותפו הפוליטי "הדברים של שר האוצר גורמים לשמאל לחכך ידיים בהנאה. למרות ההשתלחות מהשמאל ולצערי גם משותפים לדרך נמשיך בפרויקט כיתות הכוננות, חלוקת הנשקים והרתעת המחבלים בכלא בכל הכוח".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנגבי& סמוטריץ המשיכו אתם גורמים לי נחת. (ל"ת)
    יצחק רבין מהקדילק 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בן גביר -סמוטריץ
    אורי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נבלה וזה טריפה
    סגור