בארץ

אם החטוף מגיבה לסערה: "תחשוב על אמא שלך. גם לה יש בן בשם יותם"

איריס חיים השיבה לדבריו של המורה מהרצליה שתקף אותה וקרא לה "ביביסטית" ואמר כי היא "בלתי נסבלת". חיים אמרה כי למרות שאין לה חשבון טוויטר קרובים פנו אליה ושיתפו את הפוסט ואף הציעו לה לפנות להליך משפטי. הדברים שכתבה שותפו על ידי אנשים רבים
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איריס חיים, אמו של יותם חיים ז"ל, שנחטף לעזה ונהרג מירי חיילי צה"ל בשוגג, הגיבה לדבריו של המורה מהרצליה שהתבטא נגדה. יותם גוטמן, שקרא לחיים "ביביסטית" ואמר כי היא "בלתי נסבלת", פרסם את דבריו בחשבון הטוויטר שלו ולאחר מכן התנצל. בדבריה, קראה חיים לאחדות. 
הדברים פורסמו ושותפו על ידי אנשים רבים, בין השאר על ידי ינון מגל בטוויטר. לדבריה בגלל שאין לה טוויטר היא לא ראתה בהתחלה את הציוץ, אך אנשים יצרו איתה קשר וסיפרו לה מה נכתב בציוץ שכבר נמחק מאז. "מעניין ששמו יותם. שם משפחה גוטמן- יש לי חבר טוב בשם גוטמן". לדבריה, אנשים רבים פנו אליה והציעו לה להגיש נגדו תלונה על הוצאת דיבה. 
 
"כנראה שם הגיבו לו כי הוא פרסם התנצלות קרירה ומאולצת", התייחסה להתנצלות שפרסם גוטמן, "אני קיבלתי על עצמי החלטה להמשיך לדבר בעד האחדות ולכן אני רק מצטערת עבורך, יותם גוטמן", כתבה, "אני מוחלת לך בדיוק כמו שמחלתי לחיילים, לצבא". חיים סיימה את דבריה בבקשה מרגשת: "בפעם הבאה שאתה כותב מילים פוגעות תחשוב על אמא שלך. גם לה יש בן בשם יותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה