בארץ

סמוטריץ' התקפל? הכספים שהוקפאו לרשות הפלסטינית - יעברו כמתוכנן

שר האוצר יבטל את החלטתו להקפיא את העברת כספי המסים שישראל גובה בעבור הרשות הפלסטינית לידיה. הערכה: הסיבה לכך - החשש מקריסתה הכלכלית, עליו התריעו גורמי ביטחון בישראל. לפי מקורות, יו"ר הציונות הדתית צפוי גם לבטל את הקפאת העברת כספי הערבויות לבנקים ישראליים שעובדים עם הרשות
מערכת ice |  3
בצלאל סמוטריץ' (צילום Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן עדכן כי 353 משאיות סיוע הומניטרי הועברו אתמול לרצועת עזה. לדבריו, 264 משאיות הועברו דרך מעבר כרם שלום, 51 משאיות דרך מעבר ארז מערב ו-38 משאיות דרך הנתיב הימי (JLOTS). 
"53 משאיות נאספו ממעבר כרם שלום, כולן על ידי המגזר הפרטי", נמסר בהודעה. "התוכן של 1,100 משאיות סיוע ממתין לאיסוף על ידי סוכנויות הסיוע של האו"ם. 72 משאיות נאספו ממעבר ארז מערב על ידי סוכנויות הסיוע של האו"ם. לא נאסף סיוע מאזור ההורדה של המזח הימי. תכולת יותר מ-9,000 משטחים של סיוע ממתינה לאיסוף".
על פי דיווח בהארץ, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יבטל את החלטתו להקפיא את העברת כספי המסים שישראל גובה בעבור הרשות הפלסטינית לידיה. לפי מקורות, הוא צפוי גם לבטל את הקפאת העברת כספי הערבויות לבנקים ישראליים שעובדים עם הרשות. צעדים אלו יינקטו לאור החשש בישראל ובקהילה הבינלאומית מפני קריסתה של הרשות.
בתוך כך, סמל אייל שיינס, לוחם בחטיבת הנח"ל, נהרג אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. שיינס, בן 19 מקיבוץ אפיק שבדרום רמת הגולן, לחם בגדוד 931 שבחטיבה. הוא למד בתיכון בית ירח, והניח אחריו את הוריו איתי ומירב, ואת אחיו נועם. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבל את המחיר המדיני כבר שילמנו ..
    ערן 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפסים בממשלה אחת... החלטה אחת לא מצליחים להוציא לפועל.
    סגור
  • 2.
    הוא לא שר אוצר. הוא כלום. יבחוש חלשלוש שלא הצליח בכלום (ל"ת)
    סמוט-ביץ' של פלסטין 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מאוכזבת מאוד לשמוע (ל"ת)
    אילה 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור