בארץ

בן גביר על הסנקציות מקנדה: "החלטה אנטישמית מובהקת"

שרי הממשלה הגיבו לסנקציות שהטילה ממשלת קנדה על אזרחים וארגונים ישראלים שלטענתם היו 'מעורבים בפעולות המערערות את יציבות הגדה'. השר בן גביר אמר "מדינה ריבונית לא תקבל תכתיבים מאף מדינה". השר שיקלי הגיב על ההחלטה: "פוגע בערכים הדמוקרטיים"
דורון בלוך |  2
ג'סטין טרודו (צילום shutterstock)
לאחר שממשלת קנדה הודיעה כי תטיל סנקציות כנגד מה שהגדירה כ'מתנחלים קיצוניים וארגונים אשר היו מעורבים במעשי אלימות, וכן פעולות המערערות את היציבות בגדה המערבית' הגיבו השרים בישראל להחלטה.
השר איתמר בן גביר, שהחלטת ממשלת קנדה משליכות בין היתר על שותפו הוותיק לדרך, בנצי גופשטיין, עם ארגונו 'להב"ה' הגיב: "מספר תנועות ציוניות העוסקות במשך שנים רבות בעבודת קודש של בניית ארצנו ממשיכות לקבל סנקציות ממדינות רבות בעקבות החלטות פוליטיות. ההחלטה היום של ממשלת קנדה להצטרף לשורת מדינות שהחליטו להתנכל למתיישבים ביהודה ושומרון היא החלטה אנטישמית מובהקת. מדינה ריבונית לא תקבל תכתיבים מאף מדינה, וקל וחומר שלא תטיל סנקציות על אזרחיה בגלל החלטות פוליטיות של מדיניות זרות".
שר תפוצות עמיחי שיקלי כתב על כך בחשבון ה-X שלו, וזאת כאשר בחר לפרסם את הדברים באנגלית: "הניסיון הפתטי של גורמי שמאל רדיקליים בממשל טרודו ואחרים להטיל סנקציות על חקלאים ביהודה ושומרון וארגונים שהם לא אוהבים פוגע בערכים הדמוקרטיים ובזכות ההיסטורית של העם היהודי על אדמתו, ששום סנקציה לא תשנה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרטטנים בשקל!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפסיקו לדבר שטויות בממשלה.מה הם יכולים לעשות מול ממשלת קנדה,כשהם יודעים שלא עושים הסברה בחו"ל.כך שקנדה לא בכלל פקטור כי היא במדינות עם הכלכלה הגדולה בעולם G7, מדינות שקובעות את הכלכלה בעולם.אז שאצלנו יפסיקו לדבר שטויות כאילו הם הזנב שמכשכש בכלב!!!!
    סגור
  • 1.
    סנקציות מהעולם
    יוסי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בגלל קיצונים כמו בן גביר/סמורטריץ העולם קם נגדנו, רוב העם השפוי נגד הממשלה כשבין שורותיה נמצאים בן גביר וסמורטריץ !!!
    סגור