בארץ

הבחירות לוועידת מפלגת העבודה: כל הפרטים

היום התקיימו בחירות במפלגת העבודה, זאת מתוך תקווה להחזיר אותה לגדולתה כבימי קדם. ובימים בהם גובר השיח על דמוקרטיה פנים מפלגתית, אולי זה הצעד הנכון ביותר
דורון בלוך | 
מרב מיכאלי (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
לאחר הירידה הדרסטית בשנים האחרונות של מפלגת העבודה, ומתוך נסיון להפיח בה רוח חדשה, לאחר הבחירות לראשות המפלגה, בהן ניצח יאיר גולן, היום (רביעי) התקיימו הבחירות לוועידה ה-11 של מפלגת העבודה. ההצבעה, שהתקיימה באופן דיגיטלי החלה בשעות הבוקר ונסגרה לקראת הערב, כאשר תוצאות הבחירות צפויות להתפרסם עד ליום ראשון.
ועידת העבודה היא אסיפת הנציגים של כלל חברי העבודה ובה מתקיים הדיון הרעיוני ומתקבלות החלטות על דרכה של המפלגה. הוועידה ה-11 תורכב מכאלף חברי המפלגה, בהרכב הבא – 700 צירות וצירים שייבחרו בבחירות לוועידה, עד 200 צירים נוספים שימונו מתוקף תפקידם, ועד 200 צירים נוספים שיובאו לאישורה של הוועידה ה-11 לאחר בחירתה, לצורך תיקון עיוותי ייצוג .
הבחירות לוועידה התקיימו במתכונת מחוזית, כך שחברי המפלגה מכל מחוז ומחוז יכלו לבחור את נציגיהם לוועידה. המחוזות  שמהן היו צירים הם שרון-שומרון, תל אביב, מרכז, קיבוצים, דן, מושבים, חיפה, ירושלים, צפון, ערבי,, נגב, דרום, ודרוזי.
בהבטחות הייצוג בוועידת העבודה יישמר מקום לקבוצות הבאות במסגרת כל מחוז: 50% נשים; 20% צעירים מתחת לגיל 35; ו-15% גמלאים. לנוכח ההרכב המתחדש של חברי המפלגה, הוחלט כי שליש מחברי הוועידה יהיו חדשים (כלומר, לא כיהנו בוועידה הקודמת).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה