בארץ

טלי גוטליב נכנסת בינון מגל: "מגלומן, שופר עיוור"

חברת הכנסת טלי גוטליב התבטאה בחריפות כנגד איש התקשורת ינון מגל "התדרוכים שלך נגדי מביכים אותך" הוסיפה התבטאויות "השמאל הראדיקלי מחרב את חוסנה של המדינה" ו"יועמ"שית שחותרת תחת רעיונות הימין"
דורון בלוך |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) התבטאה היום (רביעי) בחריפות כנגד איש התקשורת ינון מגל בחשבון ה-X שלה, שם כתבה:  "מי שהורס את מחנה הימין הם אנשים כמו ינון מגל! מגלומן, שופר עיוור, שמגבה כל פעולה של ההנהגה עם אפס אחריות לטובת בטחון המדינה וחוסנה של המדינה".
בדבריה, המשיכה גוטליב לפרט כנגד מגל: "עיוור כששוברים מצור על עזה, כשמכניסים דלק לחמאס, כשמכניסים סיוע לאויב בשעת מלחמה, כשפותחים את כרם שלום, כשמחכים חודשים לתקיפה ברפיח, כשהאויב לועג לאפס ההרתעה שלנו מולו, כשמקימים נמל בעזה, כשמחכים חודשים לתקוף את חיזבאללה, כשהשמאל הראדיקלי מחרב את חוסנה של המדינה ומסית לאלימות וסרבנות, כשאף אחד בממשלה לא מסוגל לפטר יועמשית שחותרת תחת רעיונות הימין. עיוור כשסוגרים כיתות כוננות, וכשמשחררים מחבלים מתחת לאפו של הקבינט. עיוור שיום אחד קורא לפטר את גלנט, ויום למחרת מגבה את ההפך הגמור. עיוור מסוכן שנשען על אהדת הקהל ולא מסוגל לשאול שאלות נוקבות וכואבות על תופת אוקטובר".
"מגל, התדרוכים שלך נגדי מביכים אותך" המשיכה גוטליב לתקוף "אני לא כמוך מגל. אני תמיד אעשה מה שנכון לעם ישראל, לא מה שמשפרר איש או יועציו. אני לא אשמע את נתניהו אומר שאי אפשר ליישב את עזה ואשתוק כמו דג פחדן. אני לא אשמע אותו אומר דברים שלא מתכתבים עם המציאות ואשתוק. אני אדרוש מההנהגה לנצח! בכח וביותר כח. ואדרוש לפטר את מי שמכשיל את סיכויי הנצחון. אנשי הימין לא עיוורים. הם רוצים לנצח. הם רוצים נבחרי ציבור ישרים וערכיים. הימין בבסיסו הוא תפארת תרומה ושירות צבאי. והחרדים יתאימו עצמם לחובה להיכנס מתחת לאלונקה ואנו כמובן נמצא נוסחה הוגנת עבור לומדי תורה. ועד אז, אתה תמשיך לנגח ולטנף ולתדרך נגדי".
בסוף דבריה, פירטה על דרכה בקודש, וגם אלוהים נכנס לתמונה "אני שלא כמוך שמשתמש בשם ה׳ לשוא וקורא לעצמו ׳צדיק׳ לא פחות, ושוכח ענווה מהי.  ואני אמשיך כדרכי בקודש לפעול בהתאם לערכי מפלגת הליכוד הימני ללא מורא, ואתה תמשיך לאהוב את עצמך קצת יותר מדי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך הזרזיר אצל העורב
    וטרינר 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעורב והזרזיר מלקקים לחזיר!
    סגור