בארץ

בן גביר מגיב לחקירת מאי גולן: "היועמ''שית בחרה צד"

השר איתמר בן גביר הגיב לזימון השרה מאי גולן לחקירה והתבטא כנגד היועמ''שית: "בחרה צד והחלה להיאבק נגד הממשלה בכל האמצעים". חה''כ סימון דוידסון הגיב לו "זה לא רדיפה פוליטית, זה פעילות של מדינה מתוקנת. מה שהיינו לפני שעליתם לשלטון."
דורון בלוך | 
מאי גולן (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
לאחר שהשרה מאי גולן טענה כי זומנה לחקירה על רקע פוליטי, כפי שהבאנו כאן, ובמכתבה למשטרת ישראל טענה כי "לא יעלה על הדעת כי 4 שנים לאחר האירוע שכלל לא נחקר בזמן אמת ולאחר שלא נעשה דבר עם תיק זה, פתאום ולאחר שמרשתי כבר מכהנת כשרה, נזכר מי שנזכר. התנהלותכם זו נודפת ריח חריף של חוסר חמור בתום לב, שעה שברור לכל, כי אם שמה של מרשתי לא היה מכיל בתוכו כיום את התואר 'שרה', איש לא היה מעלה על דעתו לפתוח בחקירה פלילית על אירוע שולי שכזה ועוד לאחר זמן רב כל כך".
בתגובה לנושא, הודיע השר איתמר בן גביר "היועצת המשפטית לממשלה שאישרה את הפתיחה בחקירה נגד מאי גולן בחרה צד והחלה להיאבק נגד הממשלה בכל האמצעים. אישור פתיחת החקירה של מאי גולן 4 שנים לאחר האירוע מעורר תחושה קשה לרדיפה פוליטית".
בתגובה לדבריו, הגיב לו חה''כ סימון דוידסון (יש עתיד) ברשת ה-X "שר שהוא עבריין תנועה סדרתי מגונן על שרה שהיא עבריינית תנועה. ממש ממשלת רפובליקת בננות. ונ.ב, להיחקר על עברה שעשית, גם אם אתה נבחר ציבור, זה לא רדיפה פוליטית, זה פעילות של מדינה מתוקנת. מה שהיינו לפני שעליתם לשלטון."
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה