בארץ

טלי גוטליב מוצאת מטרה חדשה? "מחליש את לוחמינו ומפקדינו"

בציוץ חריף שפרסמה תקפה חברת הכנסת מהליכוד את הרמטכ"ל וקראה לפטרו. התבטאות זו מגיעה לאחר שורה של פניות תקיפות אל ראש הממשלה בעקבות ההחלטה לאפשר הפוגות הומניטריות בלחימה. "כישלון קולוסלי ואפס היערכות לתופת", כתבה
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שתקפה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנוגע להחלטה לאפשר עצירה הומניטרית בלחימה, מתבטאת חברת הכנסת מהליכוד כנגד הרמטכ"ל. בציוץ שפרסמה אתמול (ראשון) בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר), כתבה גוטליב: "בהתחלה אמרו לי שלפטר רמטכ"ל במלחמה  יחליש את לוחמינו. עכשיו כבר ברור שהותרת הרמטכ"ל בתפקיד מחלישה את לוחמינו ומפקדינו". 
 
גוטליב המשיכה וביקרה את התנהלותו של הרצי הלוי ואת ההיערכות הצבאית למלחמת חרבות ברזל: "כשלון קולוסלי ואפס היערכות עובר לתופת" אמרה. בנוסף, ביקרה חברת הכנסת את הרמטכ"ל בהתנהלות "חלשה" לאורך המלחמה והאשימה אותו ברצון להוביל לסיום המלחמה. 
גוטליב חתמה את הציוץ בביקורת כלפי ראש הממשלה, נגדו כבר התבטאה אתמול בחריפות. "ראש ממשלה שלא מבין את זה אחראי לדשדוש" כתבה. בעבר הודיעה גוטליב כי היא תומכת בגישה תוקפנית יותר גם בגבול הצפוני של ישראל. בציוץ שפרסמה כתבה כי היא מתנגדת לכניסה קרקעית ותומכת ב"שיטוח" של לבנון באמצעות ירי ארטילרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה