תקשורת ומדיה

טלי גוטליב נגד נתניהו: "לא אתן גיבוי לחרפה הזו, תתעשת ותנהיג"

חברת הכנסת התייחסה בחשבון ה-X שלה לדיווחים אודות הפוגה הומניטרית ברפיח שתתבצע בכל יום, והודיעה היא לא תיתן גיבוי "לחרפה שכזו". עוד כתבה: "זה מלמד על כשל חמור בהבנת האויב, או שלא ידעת והמטכ"ל עושה מה שבא לו"
מערכת ice | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב, אשר מרבה לשתף את דעותיה ברשתות החברתיות ולא בוחלת בביקורת בנוגע לראש הממשלה נתניהו. "אדוני רה"מ, או שאתה מסוגל להוביל אותנו לניצחון ולנהל את העניינים או שלא", פתחה את דבריה. "רק תעדכן, שנדע".
גוטליב התייחסה לדיווח אודות 'הפוגה הומניטרית' שנאמר על ידי צה"ל כי תתבצע ברפיח בכל יום, מהשעה 08:00 ועד 19:00. "אם ידעת על 'הפוגה טקטית' בזמן מלחמה בעזה, הרי שזה מלמד על כשל חמור בהבנת האויב וההשלכות של זה על תודעת ניצחון שהוא נתון בה. או שלא ידעת והמטכ"ל עושה מה שבא לו. זה נורא וזה נורא".
בהמשך הוסיפה חברת הכנסת: "אני על הקצה. לא אתן גיבוי לחרפה שכזו. תתעשת ותנהיג. בלי תירוצים. הנה אמרתי לך כמו שאני אומרת כל הזמן, תהיה אמיץ, תקיף את עצמך באנשים חזקים". עוד הסבירה כי אם נתניהו לא רוצה להיזכר כ"גולדה מס' 2", שלדבריה הרגישה שמשהו רע מתרחש אך הקשיבה לדרג המדיני והצבאי, עליו לשנות את נקודת החשיבה שלו ולפעול באופן אחר.
 חברת הכנסת טלי גוטליב, אשר מרבה לשתף את דעותיה ברשתות החברתיות ולא בוחלת בביקורת בנוגע לראש הממשלה נתניהו. "אדוני רה"מ, או שאתה מסוגל להוביל אותנו לניצחון ולנהל את העניינים או שלא", פתחה את דבריה. "רק תעדכן, שנדע".גוטליב התייחסה לדיווח אודות 'הפוגה הומניטרית' שנאמר על ידי צה"ל כי תתבצע ברפיח בכל יום, מהשעה 08:00 ועד 19:00. "אם ידעת על 'הפוגה טקטית' בזמן מלחמה בעזה, הרי שזה מלמד על כשל חמור בהבנת האויב וההשלכות של זה על תודעת ניצחון שהוא נתון בה. או שלא ידעת והמטכ"ל עושה מה שבא לו. זה נורא וזה נורא".בהמשך הוסיפה חברת הכנסת: "אני על הקצה. לא אתן גיבוי לחרפה שכזו. תתעשת ותנהיג. בלי תירוצים. הנה אמרתי לך כמו שאני אומרת כל הזמן, תהיה אמיץ, תקיף את עצמך באנשים חזקים". עוד הסבירה כי אם נתניהו לא רוצה להיזכר כ"גולדה מס' 2", שלדבריה הרגישה שמשהו רע מתרחש אך הקשיבה לדרג המדיני והצבאי, עליו לשנות את נקודת החשיבה שלו ולפעול באופן אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה