בארץ

מאמר שהופץ במגזר החרדי: החילונים הביאו את טבח ה-7 באוקטובר

העלון "אז נדברו" טוען כי המגזר החרדי לא נפגע במהלך מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, בשל שמירת המצוות. לדברי הכותב, "מסיבות הטבע, הקורנפלקס של חדר אוכל בקיבוץ, והחופים והבילויים, הסתיימו במרחץ דמים". הטקסט המקומם התפרסם ונקרא על ידי אלפים: "ואם אתם החילונים רוצים לסיים את הבוץ, הניחו ללומדי התורה"
מערכת ice |  1
גיוס חרדים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
העלון "אז נדברו", המופץ בתפוצה רחבה במגזר החרדי טוען כי המגזר החרדי בישראל לא נפגע במהלך שמחת תורה. על פי מאמר המדיף ניחוחות בעייתים ביותר, אצל החרדים הריקודים המשיכו, בעוד האסון התרחש ב"תאריך חילוני" - ה-7 באוקטובר. כתבת ישראל היום מרב סבר חושפת היום (חמישי) את פרטי הכתבה שהופצה ונקראה על ידי אלפים.
"מסיבות הטבע של 7 באוקטובר, והקורנפלקס של חדר אוכל בקיבוץ, והחופים והבילויים, הסתיימו במרחץ דמים", נכתב במאמר. כותבו מייצר חלוקה בין שומרי המצוות שלא נפגעו, לבין החילונים ששילמו מחיר כבד. הרציונל העומד מאחורי הטקסט, מתייחס לאורח חייהם של החילונים כזה שהביא עליהם את אסונם. 
"לישיבת תפרח וישיבת שדרות, 7 באוקטובר לא נכנס. אפילו לבית כנסת 'שיוויתי וקיוותי' באופקים זה לא הגיע. למה? כי שם היה שמחת תורה! אם אתה רוצה להינצל מ-7 באוקטובר - תיצמד לשמחת תורה", נכתב במאמר. "ואם אתם החילונים רוצים יום אחד לסיים את הבוץ, אנא תפסיקו את מלחמת שמחת תורה. הניחו ללומדי התורה להמשיך להגן עליכם... להמשיך לשמש לכם הגנה וכיפת ברזל מהמוצבים של בתי המדרשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה רק מוכיח
    אבא של שי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהם הגנו רק עצמם ולא מועילים לנו בכלום
    סגור