בארץ

הח"כ לשעבר במפלגתו של בנט מגיב לו: ''הפרת את שבועתך''

לאחר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פרסם במרומז כי יחזור לזירה הפוליטית, השר עמיחי שיקלי שהיה בעבר חבר מפלגתו מגיב לו ''תחסוך מאתנו את פוזת האביר על הסוס הלבן''
דורון בלוך |  1
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
לאחר שרוה''מ לשעבר נפתלי בנט רמז היום (חמישי) על חזרה לפוליטיקה,  כפי שהבאנו כאן, פרסם השר עמיחי שיקלי בחשבון ה-X שלו תגובה לדבריו, ובו תקף אותו: ''היום לפני שלוש שנים הפרת את שבועתך למאות אלפי בוחרים שלא להקים ממשלה עם מי שתומכים בתביעת קציני צה״ל בהאג, שלא להיות שותף לחרם על מפלגת הימין הגדולה ביותר, שלא להקים ממשלה עם מפלגה אסלאמיסטית מסוכנת. הפרת גם את השבועה שלא לדרוש את ראשות הממשלה עם פחות מעשרה מנדטים''.
''אחרי שני כטבמ״ים שירה חזבאללה חתמתם איתו על הסכם כניעה מביש תוך וויתור על גבולנו הימי ומשאבי אנרגיה פוטנציאלים. נכנעת ללחצי הממשל האמריקאי ולמעשה פירקתם את הסכמי אברהם תוך השבת הסוגייה הפלסטינית למרכז הזירה. הכנסתם עשרות אלפי פועלים עזתים ללא שום בקרה ופיקוח ועוד התגאתם בזה. נמנעת מסיכול בכירי חמאס מחשש שהממשלה תפורק, לראשונה במבצע צבאי נמנעתם לחלוטין מפגיעה בחמאס מתוך הנחה שהוא שחקן רציונאלי שחותר לרגיעה'' תקף שיקלי.
 
''יש הרבה מה לתקן ולשפר אין ספק. המלחמה הזו היא קשה ומורכבת, תולדה של תהליכי עומק מאוסלו, עבור לנסיגה מלבנון ומגוש קטיף'' אמר שיקלי והוסיף ''היא מתנהלת תחת לחץ בינלאומי שכמותו לא ידענו מעולם אבל בוא נהיה ישרים לו לפיד היה עכשיו ראש ממשלה שנינו יודעים שספק אם הייתה פעולה קרקעית עצימה בעזה, בוודאות לא הייתה פעולה ברפיח וכנראה הייתם צועדים יחד עם בלינקן לאור שקיעה אל הקוראלס של עסקת כניעה''.
בסוף דבריו כתב ''תחסוך מאתנו את פוזת האביר על הסוס הלבן, הונית ושיקרת מאות אלפים והתיישבת אך ורק מכוח סחיטה ורמייה בכסא ראש הממשלה''.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיקלי
    יעקב 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לאור ההצלחות והדברים המדהימים שעושה ממשלת האסון הימנית המלאה, מוטב היה לו האדון שיקלי היה מצניע לכת וסותם את פיו , במקום ללכלך ולטנף בהוראת מכונת הרשע המכהנת. תקופת ממשלת השינוי היתה הטובה ביותר בעשרים השנה האחרונות, ועלתה אלף אלפי מונים על ממשלות הכשלון והאסון של המושחת הנהנתן.
    סגור