בארץ

דיון בנושא 'סקירת שר האוצר' החל ללא סמוטריץ', שהגיע באיחור

הבוקר היה אמור להיפתח בשעה היעודה דיון בנושא 'סקירת שר האוצר', אלא ששר האוצר סמוטריץ' התמהמה מלהגיע וחטף ביקורת זועמת ''שמע שיש משפחות חטופים בדיון''
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבוקר (שני) היה אמור להיפתח בנושא 'סקירת שר האוצר' – בה צפוי להשתתף שר האוצר, בצלאל סמוטריץ'. מספר חברי כנסת תהו אם שר האוצר מתעכב נוכח נוכחות משפחות החטופים, שציינו שהם ימתינו לו על מנת שישמע את דבריהם. 
חברי הכנסת מיהרו לנקוב בביקורת כנגד השר סמוטריץ' בחשבונות ה-X שלהם. חבר הכנסת ולדימיר בליאק (ישראל ביתנו) כתב: ''בשעה 10:00 הייתה אמורה להתחיל סקירה של שר האוצר סמוטריץ' בוועדת הכספים. בחדר הוועדה נמצאים כעת עשרות בני משפחות החטופים, ושר האוצר מסרב להיכנס לחדר הוועדה. לא זוכר אירוע כזה. פוליטיקאי עלוב ופחדן. תתבייש''.
 

קרדיט: ערוץ הכנסת
ח״כ חמד עמאר, חבר בוועדת הכספים (ישראל ביתנו) כתב: סמוטריץ׳ בורח מוועדת הכספים. איך מקיימים דיון סקירה של שר האוצר בלי שר האוצר? בושה! מדינת ישראל צריכה ממשלה אחרת, ממשלה שמתפקדת''

חבר הכנסת נאור שירי (יש עתיד) כתב ''שר האוצר לא רק בורח מאירועים - הוא בורח מהמציאות. 10:00 בבוקר שר אוצר היה אמור להגיע לדיון, שמע שיש משפחות חטופים בדיון, ופשוט לא מגיע, בורח. חשוב לסמוטריץ' לישון טוב בלילה''.
לבסוף הגיע שר האוצר סמוטריץ' בכשלושים וחמש דקות איחור והצטרף לדיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה