בארץ

הראל ויזל ופורום העסקים: "בחירות מיידיות, משבר ביטחוני וכלכלי"

הפורום הכולל למעלה מ-200 מראשי המשק, לרבות יו"רים ומנכ"לים של חברות גדולות, קורא לממשלת ישראל לפזר את הכנסת. "ללא אמון מחדש של הציבור בנבחרי הציבור, לא ניתן יהיה לבצע מהלכים", נכתב בהודעתו. "זהו צו השעה ללא קשר לדעות פוליטיות, דתיות או חברתיות"
מערכת ice |  2
הראל ויזל (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
פורום העסקים, הכולל למעלה מ-200 מראשי המשק, יו"רים ומנכ"לים של חברות שונות, קורא הערב (ראשון) בהודעתו לממשלת ישראל לפזר את הכנסת ולקבוע תאריך מוסכם לבחירות. "לשם חילוצה של המדינה והכלכלה הישראלית מהמשבר העמוק שהולך וגדל בשל החרמות הבינלאומיים, לצד עלויות המלחמה, נבחרי הציבור חייבים לקבל מחדש את אמון העם", נכתב בהודעת פורום העסקים.
"יכולתה של מדינת ישראל לשרוד את תוצאות זוועות ה-7 באוקטובר, את המשבר הביטחוני, מדיני וכלכלי חסר התקדים שהולך ומעצים, טמונה באמון מלא של הרוב המכריע של הציבור בנבחרי הציבור. ללא אמון מחדש של הציבור בנבחרי הציבור, לא ניתן יהיה לבצע מהלכים, שאם לא ייעשו במהרה עלולים להוביל את ישראל למקום שמסכן את עתידה", לשון ההודעה.
"ללא לכידות חברתית שמבוססת על שוויון אמיתי בנטל, לא ניתן יהיה לרתום את הציבור להקריב כל שנדרש למען עתידה של ישראל. בעת הקשה הזו, בטרם יהיה מאוחר מדי, על נבחרי הציבור להודיע לאלתר שהם הולכים לבחירות מיידיות על מנת לקבל את אמון הציבור הישראלי, שהוא - ורק הוא - הבעלים האמיתי של מדינת ישראל". 
"זהו צו השעה ללא קשר לדעות פוליטיות, דתיות או חברתיות. רק הציבור בכללותו צריך להחליט כיום בידי מי הוא מפקיד את אמונו למען עתידה של מדינת ישראל", סיכמו בפורום העסקים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהמגזר העסקי יתעורר וישלח לכנסת לוביסטים כדי שישפיעו על צורת החוקים שמחוקקים שם ויש למגזר הזה כסף מספיק כדי לגייס את מיטב המוחות,אז עכשיו זה הזמן כדי לעשות את מה שנחוץ שהמגזר העסקי היה צריך לעשות לפני שנים!
    סגור
  • 1.
    סמרטוט רצפה חושב שבגלל כסף יכול לנהל את המדינה
    סמרטוט 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה חושב שאתה ולא רק אתה אתה ודומיך..עברו 8 חודשים והנה חזרתם לנהוג בדיוק כמו ב6/10. אתם בושה למדינה עם כל הכבוד ויש כבוד. אין זמן לבחירות בזמן מלחמה פוליטיקה קטנה עושים אנשים קטנים ... דרך אגב משני הצדדים
    סגור