בארץ

רה"מ נתניהו תחת מתקפה: "חובה לדעת את מצבו הבריאותי"

עו"ד גונן בן יצחק הגיב לתביעת לשון הרע שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש נגדו ונגד בן כספית ואורי משגב. לדבריו, "אם נתניהו חושב שהוא יאיים עלי, על אורי משגב או בן כספית באמצעות התביעות שלו, או ישתיק אותנו, הוא לא בכיוון". נתניהו: "רה"מ הינו אדם בריא לחלוטין לגילו"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
עו"ד גונן בן יצחק הגיב אתמול (חמישי) לתביעת לשון הרע שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש נגדו ונגד העיתונאים בן כספית ואורי משגב. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X (טוויטר) האישי, כתב בן יצחק כי "ראש ממשלת ישראל נתניהו שולח את חיילינו לשדה הקרב. מקבל או לא מקבל החלטות גורליות לעתידה של מדינת ישראל".
לדברי בן יצחק, "קיימת חובה לדעת את מצבו הרפואי האמיתי. זו אינה הוצאת לשון הרע, זו זכות הציבור לדעת". בן יצחק ציין כי "אם נתניהו חושב שהוא יאיים עלי, על אורי משגב או בן כספית באמצעות התביעות שלו, או ישתיק אותנו, הוא לא בכיוון. קראתי את כתב התביעה. ראיתי בימי חיי מסמכים ברמה קצת יותר גבוהה".
 

"נתניהו מחזק את החשש שהוא לא כשיר, כאשר הוא מוצא זמן ביום שבו שני חיילים מגדוד נצח יהודה שנהרגו בקרב מובאים לקבורה, לחתום על יפוי כוח לתביעת סרק, אבל להשתתף בלוויה אין לו זמן. טוב, הוא עסוק במלחמה (נגד מי שמתנגד לו)".
נתניהו, שמיוצג ע"י עו"ד אוריאל ניזרי, מסר: "מידע שקרי ומרושע נגד ראש הממשלה, אשר עניינו הצגת מצגי שווא בדבר מצבו הבריאותי, כל זאת תוך הפצת שקרים זדוניים, מרושעים וחמורים ביותר, אשר כוללים קביעות עובדתיות כגון: רה"מ חולה בסרטן הלבלב, אינו כשיר ועוד. דברים שהינם שקר וכזב. רה"מ הינו אדם בריא לחלוטין לגילו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכותו של הציבור לדעת את מצבו הרפואי של רה"מ (ל"ת)
    דינה 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ?
    חי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זכור לי שיצחק רבין השיכור פוטר !
    סגור