בארץ

גלנט חייב להתעשת, האלוף פוקס מתנכל: חה''כ הר מלך בביקורת חריפה

חברת הכנסת לימור סון הר מלך פרסמה היום שורת אמירות ביקורתיות כנגד שר הביטחון יואב גלנט ''סדר עדיפויות מעוות ''ומבקרת גם את התנהלות אלוף פיקוד המרכז פוקס ''ליקוי מאורות''
דורון בלוך | 
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת לימור סון הר מלך מלך ממפלגת הציונות הדתית התבטאה היום (רביעי) בביקורת חריפה כנגד הודעת שר הביטחון יואב גלנט לבג''צ על שיפור תנאי מחבלי הנוחבה.
בדבריה אמרה כי ״שיפור תנאי הכליאה של מחבלי הנוחבה בשדה תימן הוא צעד מקומם ומחפיר, הפוגע בזיכרון ובכבוד הקורבנות שנפלו עקב מעשיהם הנפשעים והחטופים שעדיין בשבי חמאס. החלטה זו, מעידה על סדר עדיפויות מעוות ובלתי נסבל''.
ההחלטה לצמצם את מספר המחבלים בשדה תימן ולהעבירם לכלא קציעות וכלא עופר אינה מתקבלת על הדעת. במקום להחמיר את התנאים לכלואים, המדינה נוקטת בצעדים ההופכים את חייהם לקלים יותר ומקלה עליהם לשהות בבתי הכלא. 
השר גלנט חייב להתעשת ולזכור את מי שהוא אמור לשרת ולהגן עליהם. כל החלטה אחרת היא בגידה באמון הציבור ובערכים שעליהם קמה המדינה״.
בדברים שפרסמה הבוקר בחשבון ה-x שלה, תקפה את אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס וכתבה  ''רגע לפני שהוא עוזב את תפקידו, אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס לא מפספס הזדמנות להתנכל להתיישבות והמתיישבים'' והוסיפה ''אני לא מבינה כיצד האלוף פוקס יכול להמשיך בתפקידו עוד יום אחד''.
 
עוד כתבה הר מלך ''מדובר בליקוי מאורות מוחלט ובתפיסה שרואה את ההתיישבות והמתיישבים כאויבים, ואת האויבים הערביים כפרטנרים לשלום. ההתנהלות הנכלולית והשקרית להציג את ההרס כאיזה צורך ביטחוני רק מעצימה את העובדה שמדובר בהתנכלות להתיישבות ותו לא''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה