בארץ

לפיד תוקף את הממשלה וקורא להסכים להצעת נתניהו: ''עוד היום''

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום (שני) בוועדה לביקורת המדינה כי הוא קורא לממשלה להסכים להצעת נתניהו לסיום המלחמה ושחרור החטופים. ובמקביל תקף את הממשלה: "העולם לא מבין מה ממשלת ישראל רוצה, כי גם ממשלת ישראל לא יודעת מה היא רוצה''
דורון בלוך |  3
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יושב ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד פרסם היום (שני) בחשבון ה-x שלו (לשעבר טוויטר) כי היום במהלך הוועדה לביקורת המדינה, אמר כי ממשלת ישראל צריכה להסכים להצעת נתניהו לסיום המלחמה ושחרור החטופים.
בנוסף, קרא לפיד ''לשלוח עוד היום משלחת לקהיר כדי לסגור את הפרטים האחרונים''. וזאת על מנת לדבריו ''להחזיר הביתה את הגברים, הנשים הצעירות, הקשישים החיילים והחיילות שכלואים במנהרות''. 
 
במהלך הוועדה, תקף לפיד את הממשלה ואמר "ממשלת ישראל  הצליחה לאבד את אהדת העולם. אנחנו מנהלים את המלחמה הכי צודקת בהיסטוריה, והממשלה לא מצליחה לגייס את העולם לצידנו. אפשר היה לשלם מחיר הרבה יותר קטן, שאפשר היה לחצות את התקופה הזו, ואת המלחמה הזו, בלי שהעולם כולו יפנה נגדנו. רק שממשלת ישראל במקום לשפר את המצב, הרעה את המצב. במקום ליצור לצה"ל לגיטימציה, היא מנעה מצה"ל לגיטימציה''.
''למדינת ישראל אין אסטרטגיה ליום שאחרי, ואין אסטרטגיה גם ליום הנוכחי. צה"ל נלחם, והעולם לא מבין מה מטרת המלחמה, כי גם אנחנו לא מבינים מה מטרת המלחמה. העולם לא מבין מה ממשלת ישראל רוצה, כי גם ממשלת ישראל לא יודעת מה היא רוצה.'' אמר לפיד, ותיאר ''אם אנחנו רוצים לשפר את מצבה המדיני של ישראל, כדאי שתהיה לנו ראיה מדינית של הערכים שלנו, של המטרות שלנו, של הניהול המדיני שלנו. כרגע אין לנו את זה וזו הסיבה שאנחנו במפולת המדינית הגרועה והאסונית ביותר בתולדות המדינה – כי יש לנו את הממשלה הגרועה והאסונית ביותר בתולדות המדינה".
נציין, כי למרות התקפותיו על הממשלה ועל נתניהו היום בוועדה, הבהיר לפיד בפרסומו ברשת ה-x כי הוא חוזר על הצעתו לתת לראש הממשלה נתניהו רשת ביטחון לביצוע העסקה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוהיםםםםם
    ציון 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוי אלוהים כמה טמטום אפשר לאחסן בבן אדם אחד.בדיוק עליו נאמר מהרסייך ומחריביך ממך יצאו
    סגור
  • 2.
    לפידון התחלתה הצעת נתניהו
    פטריוט 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצעת נתניהו לפיד מכין את היום שאחרי שישחררו מחבלים רוצחים מתועבים תמיד תגיד הצעת נתניהו אבל אופס לא תהיה עסקה עלובה כמוך
    סגור
  • 1.
    יאיר החלול
    דרומי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפיד החלול יודע הכל !!! IQ am של פלנלית ,,,,עשה הסכם עם הלבנונים יעני גאון????
    סגור