בארץ

דרמה בניו יורק: יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית הותקף | צפו

יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית ונציגיו הותקפו בניו יורק על ידי מפגינים פרו פלסטיניים וקבוצה של נטורי קרתא. לאחר שהתוקפים הבחינו בסיכת החטופים שעל דש חולצתו של חגואל ובכיפה שעל ראשו, אלו החלו להתנפל עליו ולגדף אותו

מערכת ice |  1
יעקב חגואל (צילום אלעד ברמי)
במהלך המצעד היהודי הגדול שהתקיים בניו יורק, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, ונציגיו הותקפו על ידי מפגינים פרו פלסטינים וקבוצה של נטורי קרתע. אותה תקרית אלימה וחריגה החלה לאחר שהתוקפים הבחינו כי חגואל, נשא על דש חולצתו את סיכת החטופים ואף לאחר שראו כי הוא חובש לראשו כיפה. 
בעקבות כך, מפגינים פרו פלסטינים התומכים בארגון הטרור חמאס וקבוצה של נטורי קרתא תקפו את חגואל ונציגיו שעברו במקום. אלו התנפלו על יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית מכל עבר, החלו לקלל אותו ולתקוף אותו באופן מילולי ופיזי.  
יגאל ברנד, חברת הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית ומיכאל קבסה, ראש המועצה המקומית בחצור הגלילית, אשר נכחו בזירה, חילצו את חגואל מאותם מפגינים פרו פלסטינים אלימים. רק לאחר התערבות משטרת ניו יורק, המשלחת הישראלית הצליחה לחמוק מן המקום.
 
כזכור, בחודש אפריל האחרון, פעיל ההסברה יוסף חדאד סיפר כי הוא הותקף על ידי מפגינים פרו פלסטיניים, רגע לפני שהחל את הרצאתו באוניברסיטת קולומביה. בסרטון שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", אמר חדאד:  "במקום הרצאה הלכתי להגיש תלונה במשטרה. אולי הורידו לי דם, אבל הם לא יעצרו אותי לעולם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק ביבי אשם (ל"ת)
    אנרכיסט 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור