בארץ

בן גביר במתקפה נגד היועמ''שית: שיבוש מוסרי ומקצועי

לאחר שהיועמ''שית התערבה לטובת רשה כרים שנעצרה בגין חשד לתמיכה בטרור, תקף השר איתמר בן גביר את היועמ''שית על כך שעסקה בזאת בזמן שעוד לא מצאה לנכון להורות על חקירת יאיר גולן על דבריו בסרטון בו קרא לאי ציות אזרחי
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ממפלגת עוצמה יהודית מסר הבוקר בהתבטאות נוקבת כנגד היועצת המשפטית על כך שהתערבה לטובת רשד כרים שנעצרה בידי המשטרה בחשד לתמיכה בטרור, אך עדיין לא מצאה לנכון להורות על צורך בחקירת יושב ראש מפלגת העבודה, חה''כ לשעבר יאיר גולן.
כזכור, השבוע התפרסם קטע וידאו בו נראה גולן משתמש בביטויים מורכבים, בהם קריאה לאי ציות אזרחי, וכן קריאה לסירוב שירות מילואים.
''לא ייאמן!'', אומר בן גביר, היועמ״שית שעדיין לא מצאה לנכון להורות על חקירת יאיר גולן בגין הסתה למרד וסרבנות בשעת מלחמה, מיהרה להתערב לטובת תומכת הטרור רשה כרים ממג׳ד אל כרום שנעצרה בידי המשטרה''.
בן גביר ממשיך בדבריו לתקוף את היועמ''שית, הפרקליטות, ואת הגורמים בסביבתה של היועמ''שית ומוסר: "ההודעה האומללה שהוציאה הפרקליטות למען תומכת הטרור, משקפת היטב את השיבוש המוסרי והמקצועי של היועמ״שית והגורמים בסביבתה, המתנהלים באופן לעומתי חסר תקדים נגד המדינה''.
מוקדם יותר הבוקר (שישי), כתב חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) בחשבון ה-x שלו: "אין לנו בעיה להמשיך להילחם מול החמאס, החיזבאללה והאיראנים גם אם נצטרך לעשות זאת לבד. רק חבל מאוד שתוך כדי הלחימה גנרלים בדימוס תוקעים לנו סכין בגב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה