בארץ

סלובניה תכיר במדינה פלסטינית? שר החוץ כ''ץ: "חיזוק ציר הרשע"

הממשלה בסלובניה אישרה הכרה במדינה פלסטינית, וממתינה לאישור הפרלמנט בנושא. שר החוץ ישראל כ''ץ פרסם בתגובה: "החלטה שמתגמלת את חמאס על רצח ואונס''
דורון בלוך | 
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ישראל כ"ץ)
לאחר שנורבגיה, אירלנד וספרד הצהירו על תמיכתן במדינה פלסטינית בשבוע שעבר, אמש (חמישי) אישרה ממשלת נורבגיה גם היא הכרה במדינה פלסטינית. על פי סדר הדברים כפי שנעשים בסלובניה, הנושא יועבר לידי הפרלמנט הסלובני, אשר יצביע בקרוב על הנושא.
בתגובה להחלטה זו, פרסם שר החוץ ישראל כ''ץ (הליכוד) בחשבון ה-x שלו ביקורת נוקבת כנגד הממשל הסלובני, וכותב כי כי ההחלטה של ממשלת סלובניה להמליץ לפרלמנט הסלובני להכיר במדינה פלסטינית, הינה החלטה שמתגמלת את חמאס על רצח, אונס, השחתת גופות, ועריפת ראשים של תינוקות.
 
השר כ''ץ מוסיף עוד כי החלטה זו מחזקת את ''ציר הרשע האיראני'', וזאת תוך פגיעה בידידות הקרובה בין העם הסלובני והעם הישראלי. בסיום דבריו כותב השר כ''ץ כי הוא מקווה שהפרלמנט הסלובני ידחה את ההמלצה הזו.
נזכיר, כי לאחר שספרד הכריזה הכרה במדינה פלסטינית, נקט שר החוץ כ''ץ בשורת צעדים מידיים, בהם ניתוק הקשר בין הנציגות הספרדית בישראל לבין הפלסטינים, וכן היטלים נוספים בהם איסור על הקונסוליה הספרדית לתת שירות גם לתושבים פלסטינים ביו''ש. נכון לכרגע לא פרסם השר כ''ץ אם ינקוט בצעדים גם כנגד סלובניה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה