בארץ

רם בן ברק מזהיר: "המדינה באנרכיה. אתם הביצור האחרון לפני שהיא מידרדרת"

בדיון שהתקיים הבוקר (רביעי) בוועדה המיוחדת לענייני הצעירים, דיבר חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד והתייחס לשר בן גביר ולהשפעתו על המשטרה "עושה כל מאמץ להפוך את המשטרה לפוליטית"
דורון בלוך | 
רם בן ברק (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
בדיון בנושא שמירה על זכות ההפגנה כמרכיב מרכזי בהגנה על החברה האזרחית, ובחינת השימוש באמצעים שונים לפיזור הפגנות, תקף חבר הכנסת רם בן ברק את השר לביטחון פנים איתמר בן גביר וטען כי הוא עושה כל מאמץ להפוך את המשטרה למשטרה פוליטית וכי ניתן לראות מי שמשתמש בכח בהפגנות מסוימות מקודם, ולחלופין בהפגנות אחרות נענש.
הדבר העצוב בכל הסיפור הזה הוא שאף אחד לא מופתע, אומר בן ברק ומוסיף, ידענו לפני שקמה הממשלה הזאת, כשמינו את השר בן גביר שזה מה שיהיה.
קרדיט: ערוץ הכנסת
בן ברק סובר כי אנו במצב בו מוסדות המדינה האמורים לפקח ולהשליט את החוק מורתעים, ואינם עושים את עבודתם.
בוועדה פנה בן ברק לנציג צהל ואמר: אתם צריכים לעשות את עבודתכם ללא מורא, אתם הביצור האחרון לפני שהמדינה הזאת מתפרקת מבחינת אנרכיה.
עוד סיפר כי כבר היום ישנן ''מיליציות'' כדבריו, שתופסות משאיות, תופסות את הנהג ומכות אותו, והשוטרים אינם מגיבים. וכי בשטחי יהודה ושומרון ישנם פלסטינים הנרצחים על ידי מליציות ואינם נענשים.

ובסוף דבריו הזהיר כי אם כוחות הטחון לא יבצעו את תפקידם בחישות וללא מורא האנרכיה תמשיך להידרדר.
לאחר דבריו, הזכירה חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) כי בן ברק בעל עבר בטחוני, והדגישה את חשיבות העניין שאדם כמותו שהגיע מתוך מערכת אכיפת החוק רואה זאת כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה