בארץ

חטיפת חיילים בג'באליה? הדיווח הלילי - וההכחשה של דובר צה"ל

ברשת אל ג'זירה טענו גורמים רשמיים מחמאס כי במסגרת פעולה צבאית הצליחו להרוג ולחטוף גופות של חיילים. להודעה צורפו סרטון ותמונות. למרות זאת, תא"ל הגרי מיהר לפרסם תגובה ולהבהיר כי מדובר בשקר 
מערכת ice | 
מנהרה של החמאס ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ דריו סנצ'ז)
דובר הזרוע הצבאית של חמאס טען בהודעה רשמית כי ארגון הטרור הצליח לחטוף את גופותיהם של חיילים ישראלים. ההודעה כללה סרטון בו נראית גופה של אדם במדים כהים נגררת על הרצפה. היום (ראשון) לפנות בוקר פרסם דובר צה"ל דניאל הגרי בחשבון הטוויטר שלו הכחשה רשמית לאירוע ואמר "אין אירוע של חטיפת חייל". 
 
על-פי הודעת ארגון הטרור, חמאס פיתה חיילים אל מנהרה במחנה הפליטים ג'באליה שבצפון רצועות עזה. שם, על-פי הדיווח שהוכחש, תקפו אותם מחבלי חמאס והרגו אותם. לאחר מכן, הודיע אבו-עובדייה, דובר הזרוע הצבאית, נחטפו גופות החיילים והוחזקו בשבי. יחד עם ההודעה פורסמו תמונות בהן נראה ציוד צבאי. בתמונות ניתן לראות קסדות, רובים, אפודים צבאיים ועוד. 
הודעתו של דובר צה"ל, דניאל הגרי, התפרסמה באופן חריג בשעה 00:49 בחשבון הטוויטר שלו לאחר שנאם דובר חמאס ברשת אל ג'זירה בנאום שהוגדר כדרמטי. לדבריו, הפעולה הצבאית של חמאס כללה פיגוע דריסה, שלאחריו נכנסו החיילים אל תוך פיר המנהרה. כאמור, דובר צה"ל הבהיר כי אין אירוע של חטיפת חיילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה