בארץ

"מתכון עם זיכרון": הפרויקט שמחזיר את הנופלים דרך הצלחת

במסגרת מיזם "מתכון עם זיכרון" שהתקיים בתעשייה האווירית בשבוע האחרון הוגשו מנות שהיו אהובות על הנופלים במלחמת חרבות ברזל ואירועי ה-7 באוקטובר. בני משפחות הנופלים שהצטרפו למשפחת השכול של התעשייה האווירית, התארחו בחדרי האוכל, טעמו ושמעו את סיפורי הגבורה
מערכת ice | 
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במסגרת מיזם "מתכון עם זיכרון" שהתקיים בתעשייה האווירית בשבוע האחרון, הוגשו לאלפי עובדי החברה בחדרי האוכל בקמפוסים של החברה בכל הארץ, מנות שהיו אהובות על הנופלים במלחמת חרבות ברזל ואירועי ה-7 באוקטובר, בני משפחות של עובדות ועובדי התעשייה האווירית. 
בני משפחות הנופלים שהצטרפו למשפחת השכול של התעשייה האווירית, התארחו בחדרי האוכל, טעמו מהמנות האהובות על יקיריהן ושיתפו בסיפורם על גבורת הנופלים ועל המנות שאהבו. בחדרי האוכל הוצגו ליד המנות האהובות, תמונות עם סיפורי החללים.
על רקע יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, מוסרים בתעשייה האווירית כי זו השנה השנייה שבה התעשייה האווירית לוקחת חלק בהנצחת הזיכרון בשיתוף עמותת "מתכון עם זיכרון" . עמותת מתכון עם זיכרון היא עמותה אשר עוסקת בהנצחת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, המשלבת בין אוכל וזיכרון.

"מתכון עם זיכרון". זוכרים את הנופלים, בני משפחות של עובדות ועובדי התעשייה האווירית (צילום: התעשייה האווירית)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה