בארץ

נזכור את כולם: דקה של מחיאות כפיים סוערות למען חללי ה-7 באוקטובר

התנועה החברתית-חינוכית "חמש אצבעות" איבדה חמישה עשר מבוגריה במלחמת חרבות ברזל. במהלך ערב מורשת בנוכחות יותר מ-1,000 בוגרי התנועה, בחרו להנציח את הנופלים בדקה של מחיאות כפיים סוערות לגיבורים שנפלו. צפו בקטע המרגש
מערכת ice | 
יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האובה (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
התנועה החברתית-חינוכית "חמש אצבעות" איבדה חמישה עשר מבוגריה במלחמת חרבות ברזל. התנועה מעדכנת הבוקר (שני) כי קיימה ערב מורשת לזכרם יחד עם המשפחות השכולות ובנוכחות של למעלה מ-1,000 בוגרי התנועה, רובם חיילים בשירות סדיר ובמילואים.בתנועה בחרו להנציח את הנופלים בדקה של מחיאות כפיים סוערות לגיבורים שנפלו. לזכרם. בוגרי התנועה החברתית-חינוכית שנפלו במהלך מלחמת חרבות ברזל מאז ה-7 באוקטובר (צילום: יח"צ "חמש אצבעות") 
צילום: אריאל זנדברגבתוך כך, עיריית תל אביב-יפו הנוהגת להנציח לאורך השנים את חללי הטרור תושבי העיר או חללים אשר נרצחו בפיגועים אשר קרו בעיר בגן חללי הטרור הממוקם בגני יהושע, קיימה אירוע רשמי משלה. בני ובנות העיר אשר נפלו במלחמות ישראל מונצחים בגן הבנים בפארק גני יהושע. השנה התווספו כ-19 חללי צה"ל תושבי העיר שנפלו במהלך מלחמת חרבות ברזל. בנוסף, כ-28 חללי טרור בני העיר נרצחו במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. "היום הזה הוא פצע פתוח לאומי", אמר ראש העיר חולדאי בטקס שנערך. "אנחנו, כאן בתל אביב-יפו, לא נפסיק. לא נפסיק לחיות. לא נפסיק לעבוד קשה ולהילחם. לא נפסיק לדרוש את שובם של כל החטופים והחטופות הביתה. לא נפסיק לחכות להם עד שיחזרו. לא נפסיק להתעקש על תקווה ועל שלום ועל עתיד של חיים טובים. לכולנו. יהי זכרם ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה