בארץ

מנהל בית הספר תקף את הממשלה - ויוזמן לבירור: "לא למדנו דבר"

במכתב פתוח ששיגר מנהל תיכון אוהל שם ברמת גן ישראל וילוז'ני לקהילת בית הספר, הביע את עמדתו ביחס למדיניות הממשלה וקומם עליו חלק מההורים. לדבריו, "הקואליציה בהתנגדות טקסית של חברי 'המחנה הממלכתי' מעבירה תקציב מדינה עם כספים קואליציוניים בסכומים שלא נראו". העירייה מסרה בתגובה: "יתבצע רענון נהלים"
מערכת ice |  1
תלמידים (צילום shutterstock)
מנהל בית הספר התיכון אוהל שם ברמת גן, ישראל וילוז'ני, תקף את הממשלה במכתב פתוח לתלמידים ולהורים וזאת לציון חצי שנה לטבח ה-7 באוקטובר. המכתב קומם על וילוז'ני חלק מהורי בית הספר, לאחר שטענו כי הביע עמדות פוליטיות מובהקות, ובהמשך העירייה עדכנה כי הוא יזומן לבירור.
"נראה שלא למדנו דבר מהתקופה הקודמת שקדמה להתקפת החמאס", כתב וילוז'ני, "הממשלה עסוקה בשרידות פוליטית על חשבון הצרכים החברתיים הכלליים. הקואליציה בהתנגדות טקסית של חברי 'המחנה הממלכתי' מעבירה תקציב מדינה עם כספים קואליציוניים בסכומים שלא נראו בעבר וחברת דירוג אשראי מחליטה על הורדת דירוג האשראי של ישראל".
לדבריו, "גיוס החרדים מתמסמס גם בשעה בה זקוקים לכך מאוד והתקפות הפוליטיקאים על מפקדי צבא בכירים, שאין חולק על כישלונם ב-7 באוקטובר, גם כניסיון להסיט מעצמם את האחריות המתבקשת, לא חדלות". במכתב הוסיף מנהל בית הספר: ""הכאב והעצב על החטופים, על ההפקרה, אוזלת היד והסכנה הברורה המיידית לשלומם עצומים. הכאב והעצב על ההרוגים והנרצחים הרבים, ביניהם שישה מבוגרי בית הספר, על הפצועים בגוף ובנפש עצומים".
מנהל בית הספר הוסיף: "הכאב והעצב על למעלה מ-100 אלף מפונים מבתיהם עצומים. אנחנו בלי ספק באחת משעותיה הקשות ביותר של מדינת ישראל. כשחושבים על השנה האחרונה קשה להיות אופטימיים. אין שום דבר משמח בדברים לעיל. ועדיין יש ואולי חובה לקוות שהמצב ישתנה לטובה. בשעות כאלה נוכל להתנחם בשירו של אהוד מנור 'הלוואי'" .
מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "המכתב המדובר נכתב על דעתו של מנהל התיכון בלבד, ואינו משקף את מדיניות העירייה. בימים מורכבים אלה מצופה מאנשי החינוך לנהוג באופן אותנטי ורלוונטי למציאות המתקיימת, אך בד בבד להתבטא ולהתנסח באופן ממלכתי ומאחד. מנהל התיכון יזומן לבירור בעקבות המכתב, ובמקביל יתבצע רענון נהלים לכלל המנהיגות החינוכית בעיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם כל הוא צודק.....
    הרב קוקו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הגרוע מכל זו הצביעות. כאשר רבנים ומנהלי ישיבות מסיתים נגד הציבור החילוני,או נגד גיוס באמתלות שונות ואיש לא קורא להם לסדרזו צביעות
    סגור