בחירות 2022

הפתעה בתיכון בר"ג: הליכוד ניצח בגדול - וגם אביר קארה

הפנינג בחירות בתיכון אהל-שם ברמת גן הסתיים בניצחון גדול של הליכוד, אכזבה לבני גנץ והפתעה גדולה מצד אביר קארה שקיבל 12 מנדטים
מערכת ice | 
בחירות (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
יחזו את תוצאות האמת? תוצאות מפתיעות בבחירות הדמה שהתקיימו היום (שני) בתיכון אהל-שם ברמת גן: ניצחון גדול לליכוד (אבל בלי קואליציה) וגם לאביר קארה ומפלגת חופש כלכלי.
במהלך הפנינג הבחירות שהתקיים הבוקר בבית הספר היוקרתי, הגיעו להרצות בפני התלמידים פוליטיקאים ממפלגות שונות ובהם סגן השר אביר קארה (לשעבר ימינה והיום "חופש כלכלי"), ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד), ח"כ יואב קיש תושב העיר (הליכוד), ח"כ אורית פרקש הכהן (המחנה הממלכתי), ח"כ גלעד קריב שילדיו לומדים בבית הספר (העבודה), ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית), ח"כ מוסי רז (מרצ), יוסי ברודני (הבית היהודי) ונועה לוי (חד"ש תע"ל). את הפאנל הנחה מגיש החדשות לשעבר אילן לייזרוביץ', כיום מורה לתקשורת בביה"ס.

בניגוד לבחירות בביה"ס השני המפורסם ברמת-גן, תיכון בליך - שם ניצחה בגדול מפלגת יש עתיד עם 45% מהקולות והליכוד קיבל רק 24% - הרי שבאהל-שם התוצאות היו הפוכות:
במקום הראשון זכה הליכוד עם 36.4% מהקולות. במקום השני יש עתיד עם 21.65%. במקום השלישי והמאוד מפתיע זכה אביר קארה ומפלגת חופש כלכלי עם 9.67% מהקולות (אשר כידוע בסקרים השונים זוכה לאחוז אחד מהקולות ואינו קרוב לאחוז החסימה).
במקום הרביעי מפלגת העבודה עם 9.44% מהקולות. חמישית המחנה הממלכתי עם 9% מהקולות. ולמקום השישי הגיעה הציונות הדתית עם 5.29%.
שביעית בבחירות באהל-שם – מרצ עם 3.9% מהקולות. למקום השמיני מגיעה הדר מוכתר ומפלגת צעירים בוערים עם 2.3%, איך אינה עוברת את אחוז החסימה גם פה. הבית היהודי של איילת שקד מקבל רק 1.15% וחד"ש-תע"ל 0.69%. סוגרות את הרשימה רע"מ וש"ס עם 0.2%.
מי שלא זוכות ולו לקול אחד בבחירות באהל-שם הן המפלגות יהדות התורה, ובמפתיע גם ישראל ביתנו. על פי התוצאות הללו לגוש נתניהו יש רק 50 מנדטים, והוא יזדקק לאביר קארה ול-12 המנדטים שלו כדי להקים ממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה