בחירות 2022

אביר קארה נגד הדר מוכתר: "ילדותי ומטומטם"

חבר הכנסת, הפועל למלחמה ביוקר המחייה ולמען עסקים בישראל, הגיב בטוויטר לסערת הדירה של הדר מוכתר
מערכת ice |  1
אביר קארה (צילום מיכאל גלעדי פלאש 90)
התגובות לסערת הדירה של הדר מוכתר ממשיכות להגיע. כעת, חבר הכנסת אביר קארה, צייץ בטוויטר את דעתו בנושא. כך הוא כתב: "תודה להדר מוכתר שבזכותה יוקר המחיה נראה לנו כמו נושא ילדותי ומטומטם שעושה לנו אסוציאציה של טיקטוק. תזכרו, ישראל באמת במשבר יוקר מחיה, הוא נובע מהיעדר חופש כלכלי וכדי לפתור אותו צריך תכנית כלכלית מקצועית, עבודה קשה, ובעיקר תמיכה גדולה שלכם".

קארה נמצא בימים אלו בקמפיין בחירות, עם מפלגה חדשה "חופשי כלכלי", בעלת אוריינטציה כלכלית שתילחם ביוקר המחיה. גלעד אלפר הוא חלק מהרשימה ופרופ' עומר מואב יהיה מועמד המפלגה לתפקיד שר כלכלי. המפלגה כרגע לא מצליחה להתרומם, כאשר בסקר האחרון של כאן 11, היא קיבלה 0.4 מנדטים בלבד.
 
מה בנוע למוכתר? אחרי הפרסומים על דירה שרשומה על שמה, רשות המסים פותחת בחקירה נגד מוכתר ואביה, שלפי דבריה של הראשונה היה זה שרכש את הדירה שרשומה על שמה. בעקבות ההצהרה של הבת, אביה יאלץ ככל הנראה לשלם את הפרשי המס בין דירה יחידה בבעלות לדירה שניה, עליהם דילג כשרשם את הדירה על שם ביתו הצעירה. בתוך כך, ייתכן ויוטלו על האב גם קנסות והצמדות בשל העסקה שבוצעה, כך לפי פרסום של עופר פטסבורג בישראל היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשים מטומטמים - האב קנה לה דירה
    מנחם 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה רע בזה. כל מה שהיא אומרת נכון. איזו עליבות. ממתי אסור להורה לקנות דירה לבת. אבל היא מצביעה על זה שהרוב אינו בר מזל כמוה - צודקת ב 100 אחוז.
    סגור