בארץ
מהפכה בהנפקת הדרכונים בישראל: כך הזמנים יתקצרו משמעותית
חברת HFD, אשר זכתה במכרז של רשות האוכלוסין וההגירה, השיקה יחד עם חברת אומניטלקום שירות הודעות קוליות ייעודי עבור משלוחי דרכון בכל רחבי הארץ. השירות יסייע לעדכון הלקוחות באשר לסטטוס המשלוח, עבור מגזרים האוכלוסייה שאינם זמינים להודעות טקסט

רשות האוכלוסין וההגירה עושה מאמצים כבירים בשביל לייעל את השירות הציבורי שהיא מספקת למדינה, ולכן פרסמה מכרז שמטרתו לשפר ולייעל את תהליכי ניפוק הדרכון ושליחתו. חברת HFD יצאה בבשורה של ממש לישראלים, והיא השיקה שירות הודעות קוליות ייעודי עבור משלוחי דרכון בכל רחבי הארץ בשיתוף פעולה עם חברת אומניטלקום.
בתוך הבשורה שהביאה חברת HFD בנושא שילוח הדרכונים, נוצר קשר עם חברת פיתוח פתרונות התקשורת והטלפוניה אומניטלקום אשר התאימה ערוץ קולי לעדכון הלקוחות באשר לסטטוס המשלוח, עבור מגזרים באוכלוסייה שאינם זמינים להודעות טקסט. המערכת של אומניטלקום השתלבה במערכת של HFD בתהליך קולי, הזהה להודעות הטקסט, למיקסום משאבים ותהליכים עבור אזרחים בתהליך קבלת דרכון שהופך להרבה יותר נגיש ואפקטיבי. ובכך מתאפשר בידי HFD לספק מעטפת שלמה והוליסטית היודעת לפנות מראש ובאופן אוטומטי לכל לקוח בערוץ שבו הוא זמין.
לדברי בר מנהל שירות חברת השילוח HFD- "עם התוספת הקולית של אומניטלקום, המערכת האחראית אצלנו על תיאום ועדכון השילוח מצליחה להגיע לכל אזרח מכל מגזר באוכלוסייה, לרבות אלה שזמינים רק בשיחת טלפון. אומניטלקום השתלבו בצורה טבעית, כמעט שקופה מבחינתנו בתהליך הקיים ובזמן קצר. בנוסף, הטמענו מערכת IVR לשיחה חוזרת, שבמידה ולא הספקת לענות לשיחה בקשר למשלוח שלך, תוכל להתקשר בחזרה ומיד להיכנס להודעה האישית שלך. חשוב לציין כי אנו מאמינים בשיתופי פעולה להתאמת פתרונות טכנולוגיים לצרכינו".
עוד ב-
לדברי ד"ר צחי בן יצחק בעלים של חברת אומניטלקום, "שמחנו ש HFD פנתה אלינו עם הצורך לתת מענה למגזרים שונים במדינה, ושנפלה בחלקינו הזכות להיות חלק מפרויקט שמהותו הנגשה ושיפור השירות לאזרח, בנושא כה חשוב ואלמנטרי, מה שעומד בבסיס תפישת השירות שלנו תואם את ערכי החברה. אנו מאמינים, בשיתוף הידע שלנו ובכך לאפשר ללקוחותינו לספק חוויית שירות איכותית ולייעל תהליכים."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה