בארץ

לוחם צה"ל תועד מפשיט ילד פלסטיני וסוטר לו

תיעוד חדש מציג לוחם בצה"ל סוטר לילד פלסטיני בחנות בחברון ומוריד ממנו את חולצתו. דובר צה"ל: "אירוע חמור מאוד העומד בניגוד לערכי צה"ל" 
מערכת ice |  2
כוחות ביטחון באזור הר חברון (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
סרטון ממצלמות אבטחה מחנות פלסטינית בחברון מציג אירוע שהתרחש לפני מספר חודשים במרכזו שני חיילי צה"ל המתעמתים עם ילד פלסטיני בחנות בחברון. בסרטון ניתן לראות את אחד מהחיילים סוטר לילד הקטן ומוריד ממנו את חולצתו.
הילד הפלסטיני לבש חולצה עם איור של m-16, חולצות כאלה הפכו לטרנד של ממש בגל הטרור שאירע בשנה שעברה והפך להיות סמל למאבק המזוין הפלסטיני. בהמשך הסרטון קבוצת החיילים נכנסת לחנות ואחד מהם מנסה לקרוע את החולצה תוך שהוא משאיר את הילד הקטן ללא החולצה.
דובר צה"ל מסר בתגובה לאירוע: "מדובר באירוע חמור מאוד שעומד בניגוע לערכי צה"ל ופקודותיו. האירוע יטופל בהקדם."
ח"כ אחמד טיבי הגיב על האירוע בחשבונו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב: "4 חיילים מול ילד פלסטיני בחברון - נצחון מוחלט".
  השר איתמר בן גביר גיבה את הלוחם וכתב: "יש להעניק גיבוי מלא לחייל צה"ל שהסיר חולצה המסיתה לרצח יהודים ממחבל צעיר בחברון. העובדה שבפיקוד הבכיר של צה"ל ממהרים להתנער מכל לוחם שמשדר לאויב עוצמה ומרתיע אותו - היא מקוממת ומרתיחה."
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תסתכלו טוב טוב כל רוחשיי הרעה נגד צהל
    אבי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הייתה לטיפה בסטירה הראש שלו היה אמור לעוף וטוב עשה החייל האמה שהלבישה אותו אותה היו צריכים לקחת לסימטה ולתת לה מכות רצח כי הם מלבים ומכניסים את השנאה ליהודים וקחו בחשבון הנוחבות לפניי 10 שנים היו כאלה ילדים והפכו לרוצחיי יהודים אז אין מקום לרחם עליהם כי בעוד 10 שנים הוא הופך להיות רוצח יהודים ןהוא מתחיל עם חןלצה ומחר קלצניקוב כל מה שכתוב כאן זה ליהודים שונאיי ישראל שבינינו גם אותם להשליך לאשפה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לחייל, את הילד ואמא שלו צריך להגלות אלו מחבלים (ל"ת)
    ליל 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור