בארץ

כולנו משלמים על זה: עוד קיצוץ מרתיח בתקציב מעונות היום לפעוטות

משרד החינוך הודיע לאחרונה כי יהיה קיצוץ נרחב בתקציב מעונות יום לפעוטות של משרד החינוך. מור דקל יו״ר העמותה למען הילד בגיל הרך בתגובה: ״דיבורים כמו חול ואין מה לאכול"
מערכת ice | 
פעוט (צילום pixabay)
משרד החינוך קיצץ בתקציב מעונות יום לפעוטות של משרד החינוך, מי שיפגעו מהמלך הם בעיקר ילדים בגילאי 0-3. בישראל חיים כ–550 אלף פעוטות עד גיל שלוש, וכ–60% מהם נמצאים במסגרות יום כגון משפחתונים, מעונות יום או גני ילדים.
מדובר פגיעה משמעותית באיכות החינוך - קיצוץ של 200,000 מיליון שמיועד לגיל הרך. הורים ומנהלות מעונות מעידים על הידרדרות בהתפתחותם של כמחצית מהפעוטות במדינה, שחווים בימים אלה סטרס, התקפי בכי וזעם, בעיות שינה ואכילה, חזרה להרטבה ועוד. 
מור דקל יו״ר העמותה למען הילד בגיל הרך בתגובה לקיצוץ: ״דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. קמפיין שלם בוצע על הגדלת התקציבים לגיל הרך לאיכות ביטחון, בטיחות, חינוך טיפול בילדים- ובסוף צוחקים להורים בפנים ועוד מקצצים! עצרו את הקיצוץ המיידי שיפגע ביותר מחצי מיליון פעוטות בגיל הרך". 
 
ממשרד החינוך נמסר: מדובר על קיצוץ בתקנה שנבע מקיצוץ רוחבי שחל על כל משרדי הממשלה. לאור חשיבות נושא תנועות הנוער ובהנחיית השר, משרד החינוך בוחן חלופות להשלמת פערי התקצוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה