משפט

רמי לוי וישראייר נאלצים לשלם: המשפחה סבלה יומיים וחצי

בבית המשפט לתביעות קטנות נפסק כי חמישה בני משפחה יפוצו בסכום של בכ-29 אלף שקלים, כולל הוצאות משפט, בשל העובדה שסדרת טעויות של חברת התעופה הובילו לכך שהחמיצו את טיסה בחזרה לישראל ובמקו שעתיים ורבע, נדרשו יומיים וחצי להגעה
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ישראייר)
רמי לוי וחברת התעופה בבעלותו ישראייר יצטרכו לשלם עבור "מסע התלאות", שעברה משפחה בשל התרשלות של ישראייר. בבית המשפט לתביעות קטנות נפסק כי חמישה בני משפחה יפוצו בסכום של בכ-29 אלף שקלים, כולל הוצאות משפט, בשל העובדה שסדרת טעויות של חברת התעופה הובילו לכך שהחמיצו את טיסה בחזרה לישראל ובמקו שעתיים ורבע, נדרשו יומיים וחצי להגעה.
יש לציין כי רשם בית המשפט העביר ביקורת קשה על חברת התעופה וגרס כי התנהלותה הייתה "מקוממת וחסרת אחריות". הכל החל כאשר בני המשפחה הזמינו כרטיסים מישראל לוורנה שבבולגריה ובחזרה. על פי ישראל היום, 24 שעות לפני הטיסה, שלחו גילו כי הטיסה מבוטלת וביקשו לברר מה העדכון. ישראייר ענתה לשאלתם: "יש לפנות אל סוכן הנסיעות להמשך טיפול מולו".

לדבריהם, קיבלו למחרת הודעה בה נכתב: "ע"פ הרישום במערכות ישראייר לא הגעתם לטיסתכם היום 25.8.22 מוורנה לתל אביב המראה בשעה 11:25. עדכון לוחות הזמנים בהזמנתכם בוצעה בתאריך 16.5 במערכות והועברה הודעה לגורם מולו בוצעה הזמנתכם. אנא פנה אל סוכן הנסיעות או האתר מולו בוצעה ההזמנה להמשך טיפול".
בשל היעדר טיסה חלופית באותו היום, נאלצו בני המשפחה להשאר לילה נוסף במלון ואז לנסוע במונית עד לעיר הבירה סופיה, מסע שנמשך שבע שעות, לאחר מכן המריאו לטיסה לאתונה, בה נתקעו שש שעות נוספות, משם לרודוס, בה נאלצו לבלות לילה נוסף עד שעלו לטיסה חזרה לישראל כאשר הראשונה בוטלה אף היא. 
הרשם פסק: "מצאתי את התנהלות הנתבעת, אשר גילתה אדישות למצוקתם של התובעים ולמצב אליו נקלעו, מקוממת וחסרת אחריות - לשון המעטה - שעה שנמנעה מפעולה פשוטה, שכאמור אינה כרוכה במאמץ או בעלויות כספיות, על מנת לקיים את חובתה ולוודא כי נוסעיה מעודכנים באשר לשינוי זמני הטיסה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ישראייר חסרי אחריות ביטלו טיסה ללא פיצוי
    אילנה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עקב הקרוונה בוטלה טיסה ולא הוחזרו 3200 שח משנת 21 ואין עם מי לדבר לא להתקרב לישראייר שמובילים ירקות שייותר חשובים מבני אדם
    סגור
  • 3.
    ישראאיר
    חוה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברת ישראייר ביטלה טיסה חזרה מפראג לישראל ב8.3.24 הותירה טיסה מתל אביב לפראג . כשפנינו לחברה השיבה כי עלינו לפנות לחברה שדרכה בוצעה העסקה .נשאלת השאלה מה הטעם לטוס לפראג אם הטיסה חזרה בוטלה? ישראייר אינה מוכנה להחזיר עלות הכרטיסים מפראג לתל אביב.פעם שניה אחשוב פעמיים לפני ביצוע עסקה עם ישראייר.
    סגור
  • 2.
    5000 שח עבור טיסה שלא יצאה לפועל
    גם לנו קרה...ישראייר 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואין עם מי לדבר לא נכנסת לרמי לוי הגנב
    סגור
  • 1.
    אסור לנסוע עם ישראייר וארקיע. מי שנוסע מסתכן. (ל"ת)
    יוני 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מסכים אבל לפעמים אין ברירה (ל"ת)
    אמיר 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור