משפט

רמי לוי מסתבך בתביעת ענק: ילד בן 4 נפטר בגלל מחדל של הרשת?

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" חטפה תביעה על סך של 8 מיליון שקל מזוג הורים שטענו כי ילדם בן ה-4 מת בעקבות רשלנות של הרשת, זאת לאחר שנחנק למוות מענב שאכל בסניף בבאר שבע
מערכת ice |  7
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
לפני כשמונה חודשים, בחודש מאי החולף, אסון כבד אירע בעיר באר שבע, זאת לאחר שילד בן 4 נחנק מאכילת ענב בסניף של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בעיר, ולאחר בפעולות החייאה שנמשכו עם פינויו לבית החולים סורוקה בעיר, הוא נפטר אחרי טרגדיה שוברת לב.
ב"מיינט פתח תקווה" פורסם כי הסיפור הטראגי הגיע עד לכותלי בית המשפט המחוזי, כאשר ההורים של אותו ילד שנפטר הגישו תביעת ענק נגד רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בגובה של 8 מיליון שקל. 

האירוע התרחש במהלך קניות שערכה האם עם בנה בן ה-4, כאשר בשלב מסוים היא הבחינה בו שרוע על רצפת הסופרמרקט, כשהוא מתפל על הרצפה ונחנק. האם זעקה לעזרה, כאשר צוות של מד"א הגיע מיד למקום והחל כאמור בפעולות החייאה, שכבר היה מחוסר הכרה וללא דופק. בבית החולים מותו נקבע. 
האם טענה בבית המשפט כי הילד נטל את אחד מהענבים על מדפי הסופר ובעקבות כך נחנק. האם טוענת כי הענבים היו חשופים, פזורים ולא מכוסים עם אריזה או עטיפה. עוד טענו ההורים כי לא הוחזק בסניף ציוד החייאה, וכי לא הוזעק אמבולנס בזמן. בנוסף לכך, טענו ההורים כי האסון הכבד הביא אותם למצב של שברון לב, מצב נפשי קשה ופוסט טראומה. בכתב התביעה הם טוענים כי רשת רמי לוי אחראית למותו של ילדם.
בכתב ההגנה מצד רמי לוי נכתב כי "נזקים הנטענים הם מוגזמים ומופרזים, אין קשר סיבתי בין הנזקים הנטענים לבין התאונה, שאירעה עקב אשמתם הבלעדית והמכריעה של המנוח והוריו, וכי רשלנותם של המנוח והתובעים או מי מהם הינה הסיבה הבלעדית והמכרעת לקרות האירוע, המוכחש כשלעצמו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    סליחה מראש, אבל הוא לא בייבי סיטר...
    מישהי 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צער וכאב עמוק, אבל עם כל הכבוד, רמי לוי, הוא לא בייבי סיטר של לקוחותיו. כל ילד, יש לו אמא ואבא, והאחריות המלאה היא שלהם בלבד. יכלו לא להביאו לסופר.זה יכול לקרות גם בלונה פארק, או פארק ציבורי. את מי יאשימו? את הנופשים שאכלו שם רגע לפני כן, ענבים ונפל להם ענב? מחילה וצער וכאב עמוק. אבל צריך קצת לקיחת אחריות כהורים בלעדית, במקומות הומי אדם. ושוב, סליחה ממכם.
    סגור
  • 6.
    שילינו על עצמם
    מוטי 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא השגיחו על הילד,הילד לקח ענב ללא רשות ולמעשה גנב ענב
    סגור
  • 5.
    לקיחת אחריות
    צופה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן ללקיחת אחריות של בעל העסק . בהצלחה ושלא תדעו עוד צער.
    סגור
  • 4.
    הלו הלו, הורים צריכים לשמור על הילדים שלהם
    בסטה בכרמל 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אולי גם לעשות פחות ילדים כדי שיוכלו להשגיח על אלה שכן הביאו, ולא לדרוש מכל בעל חנות פירות וירקות לכסות את הסחורה. הלו גברת - אני לא אחראי על הילד שלך! אל תביאי אותו לבסטה שלי. פה זה בסטה. לא פעלטון למשחקי ילדים.
    סגור
  • 3.
    לתבוע על מחדלים בלי פשרות!!!!
    יאסו 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וישמן ישרון ויבעט בעצמו!!!??????????????התביעה מוצדקת מישתתף בצערכם, הגיע הזמן להפסיק את ההפקרות במדינה הזאות!!!!??????????????????
    סגור
  • 2.
    עם כל הסמפטיה להורים הם טפסו על עץ לא נכון (ל"ת)
    רחל 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    על מה המהומה?
    אפרת 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח שיש לו ביטוח בעסק שמכסה גם צד ג ואם התביעה מוצדקת אז חברת הביטוח תשלם.
    סגור