משפט

סיפור שלא נגמר: הפרקליטות הגישה ערעור על עונשו של האנס

פרשת האונס במלונית הקורונה: הפרקליטות הגישה לבית המשפט העליון ערעור על גזר דינו של ירין שרף, אשר הודה והורשע באינוס קטינה שלא בהסכמתה ובהטרדה מינית, ונגזרו עליו 6 וחצי שנות מאסר
מערכת ice |  2
ירין שרף (צילום אינסטגרם)
המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט העליון ערעור על גזר דינו של ירין שרף, אשר הודה והורשע באינוס קטינה שלא בהסכמתה ובהטרדה מינית, ונגזרו עליו 6 וחצי שנות מאסר.
הפרקליטות סבורה כי העונש אינו משקף את הנסיבות המחמירות הייחודיות של המקרה כשבין היתר לא ניתנה הדעת לתקופת בה בוצעו המעשים, ובכלל זאת הצורך המוגבר בהגנה על קטינים כשהמדינה מתמודדת עם משבר בסדר גודל ניכר, השגרה מתערערת וקטינים הופכים ל"טרף קל".
כזכור, המעשים בוצעו בתקופה בה התמודדה המדינה עם מגפה עולמית. בתקופה זו, הקים משרד הרווחה והשירותים החברתיים מלונית ייעודית אליה הופנו נערים ונערות, וכן צעירים וצעירות, החוסים במסגרות חוץ ביתיות, אשר אומתו כחולים בקורונה ונזקקו לשהייה בבידוד.
במלונית פגש שרף, אז בן 21.5 במתלוננת, קטינה כבת 13, שהוצאה מביתה פרק זמן לא ארוך קודם לכן, למסגרת חוץ ביתית שתגן עליה. עוד באותו היום, בשעות הערב, לאחר שתר אחר הפרופיל שלה באינסטגרם, פנה לקטינה ובהמשך, במשך מספר ימים, הפעיל מכבש לחצים על הקטינה על מנת שתאפשר לו להגיע לחדרה.
שרף ביקש שתבצע בו מין אוראלי וכשסירבה, סטר לה. הקטינה כעסה בעקבות כך ושרף עזב את חדרה, אך שב מאוחר יותר. עם שובו השניים שוחחו אך זמן לא ארוך לאחר מכן, כפה עצמו עליה שרף בשנית תוך שהוא אוחז בגרונה ומחדיר את איבר מינו אליה חרף התנגדותה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואלה תנו לי איתו 2 דקות ולא צריך עונש מאסר, תת אדם. (ל"ת)
    אני 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אדם בלי גבולות. חסר מידע לגבי מה החוק אומר.
    בן פיתה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מי נותן גב לכאלו אנשים לסרי חוק.
    סגור