משפט

שוד במיליוני שקלים בקניון הזהב: זה מה שגילתה המשטרה

המשטרה הצליחה לשים את ידה על מספר חשודים. על פי הדיווח, שוטרים של מחוז מרכז עצרו במהלך הימים האחרונים כנופיה שבה חברים ארבעה תושבי אזור המרכז וירושלים שעומדים על פי החשד מאחורי הפריצה אל חנות תכשיטים בקניון הזהב
מערכת ice | 
קניון הזהב (צילום יחצ)
בעוד מלחמת 'חרבות ברזל' נמשכת, נראה שלשודדים בישראל אין כל כך חמלה עבור בעלי העסקים. על פי דיווח ב'השקמה' חנות תכשיטים בקניון הזהב נשדדה ומשם נעלמה סחורה המוערכת במיליוני שקלים.
מסתבר שהמשטרה הצליחה לשים את ידה על מספר חשודים. על פי הדיווח, שוטרים של מחוז מרכז עצרו במהלך הימים האחרונים כנופיה שבה חברים ארבעה תושבי אזור המרכז וירושלים שעומדים על פי החשד מאחורי הפריצה אל החנות המדוברת.
השוטרים בתחנת ראשון לציון החלו את החקירה של אירוע השוד המדובר לפני כחודש לאחר קבלת הדיווח בדבר חשד לשוד באיומים כלפי בעל אותה חנות תכשיטים בקניון הזהב, שממנו נגנבו תכשיטים בהיקף של כמיליוני שקלים, על ידי רעולי פנים שנכנסו לשדוד.
עוד דווח כי החוקרים השתמשו בפעולות חקירה חדשניות ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים כדי להגיע אל אותם החשודים במעשים, בשנות העשרים והשלושים לחייהם. לאחר חקירתם הם נכלאו ומעצרם הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט בראשון לציון עד למחר (שני) ה-1.1.24 בהתאם לצרכי החקירה של המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה