כסף וצרכנות

קניון הזהב ועמותת שניר מצטרפים למאבק: כך תוכלו לתרום

קניון הזהב הוא המצטרף החדש למערך התמיכה במשפחות העוטף. הנהלת הקניון הודיעה כעת כי היא חברה לעמותת שניר במטרה להקים מתחם איסוף והובלה של מוצרי בסיס שונים למשפחות
מערכת ice | 
קניון הזהב (צילום יחצ)
בעקבות המלחמה שהגיעה לפתח דלתנו אתמול, קניון הזהב בשיתוף "עמותת שניר" מתגייסים למען תושבי עוטף עזה ופתחו הבוקר במבצע מיוחד לאיסוף תרומות ומוצרי בסיס. לשם המטרה הוקם מתחם לאיסוף והובלה של מוצרי בסיס לתושבי העוטף, ובהם מוצרים כמו אוכל לתינוקות, משחקים, מוצרי היגיינה ועוד.
את התרומות ניתן להעביר באשראי בלינק של העמותה. משה גינדי מבעלי קניון הזהב, מסר: "הקניון תרם תרומה ראשונה של 50,000 שקל לטובת רכישת מוצרי בסיס לתושבי עוטף עזה והמטרה שעד סוף השבוע לגייס למעלה מ-1 מיליון שקל".
נזכיר כי במקביל לכך אזרחים רבים מתארגנים יחדיו כדי לסייע למשפחות העוטף. אחים לנשק הודיעו לאחרונה כי הם מצטרפים למאמץ עם הקמת נקודת איסוף חדשה למוצרים שונים, על מנת שיועברו לחיילים ולמשפחות הדרום לאזור צומת קמה.
לצד זאת, המועצה הישראלית לצרכנות הודיעה כי היא מקימה קו חם לטובת צרכנים שלא בטוחים כיצד להתנהל בטווח עסקאות שעשו והם מעוניינים לבטל. כמו כן, בהסתדרות הודיעו כי יפתחו חדרי הארחה ומוקד שיעניק סיוע באמצעות פסיכולוגים ועובדים סוציאליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה