משפט

יבואנית מוצרי מארוול ודיסני בהפסד: צברה חוב של כ-18 מיליון שקל

חברת "אנונימה סחר" הפועלת בשיתוף פעולה עם חברת דיסני ומארוול, פנתה לבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה להוצאת צו לעיכוב הליכים. אותה פעולה, נובעת מחובות ענק שצברה החברה
מערכת ice | 
יבואנית מוצרי מארוול ודיסני בהפסד (צילום shutterstock)

חברת "אנונימה סחר", העוסקת בשיווק והפצת מוצרים ממותגים, נכנסה להפסדים משמעותיים בתקופה האחרונה. כידוע, חברת "אנונימה סחר" הינה אחת החברות המובילות בארץ בתחום השיווק, פיתוח ועיצוב מוצרים ממותגים. בין חברות הצעצועים הידועות אשר להן היא משווקת מגוון מוצרים, הן רשת חנויות הצעצועים "כפר השעששועים" ו"הפיראט האדום". 


זה לא חדש שבימים אלו, גופים וחברות גדולות נכנסות לקשיים כלכליים משמעותיים. כאמור, חברת "אנונימה סחר" נכנסה אף היא לקושי כלכלי בימים האחרונים.  על פי פרסום של Yent, היום (שני), אותה חברה שלחה פנייה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו ביקשה להוציא צו לעיכוב הליכים

אותה בקשה, נובעת מהמצב הכלכלי הרעוע של חברת "אנונימה סחר", בשל העובדה כי זו צברה חובות הנעמדים על כ-18 מיליון שקל. עורכי הדין בת חן רחמים ואוהד הראל, אשר מייצגים את החברה המדוברת, מבקשים לטעון כי "אנונימה סחר" עוסקת בעיקר בשיווק מוצרים מתחום הגלגלים.  
 

מלבד זאת, חברת "אנונימה סחר" הסבירה כי החוב הענק שהצטבר במהלך השנים, הוא הגורם המרכזי למצבה הנוכחי: "בשנים האחרונות, גלגלה החברה מחזורים שנתיים בסדר גודל של כ-20 מיליון שקל והיא משמשת יבואנית ובעלת זיכיון למותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם, לרבות Disney, LOL, Marvel, Warner Bros., Hello Kitty ועוד, כאשר ערב המלחמה הודיעה חברת דיסני על הפסקת ההתקשרות עם החברה עקב חוב שנוצר כלפיה".
מלבד זאת, החברה המדוברת טענה כי חברת דיסני, הודיעה על הפסקת שיתוף הפעולה העסקי עמה ועל הפסקת הארכת החוזים בין שתי החברות, זאת בשל חוב תמלוגים גדול שצברה "אנונימה סחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה