משפט

תושב דבוריה מואשם ששיבח את חמאס ברשת, בת 25 מריינה נעצרה

המאבק של משטרת ישראל בגילויי ההסתה והתמיכה בטרור עברו שינוי של 180 מעלות מתחילת המלחמה. כתב אישום נוסף הוגש והפעם נגד תושב דבוריה לאחר שנמצאו בביתו פריטי טרור וגילויי הזדהות עם ארגון טרור
מערכת ice |  1
פריטי טרור שנמצאו בדבוריה (צילום : דוברות המשטרה)
כחלק מהגישה החדשה של משטרת ישראל נגד גילויי טרור, דברי שבח למחבלים והסתה לטרור, שוטרי המחוז הצפוני עצרו תושב דבוריה ותושבת ריינה בת 25, בעקבות פרסומים מזוויעים, אשר על פי החשד, תומכים בטרור ובטבח האכזרי שביצעו מחבלי חמאס בבוקר ה-7 לאוקטובר.
בתאריך 24.10.2023 העלה תושב דבוריה פוסטים ברשתות החברתיות בהם שיבח את חמאס על הטבח שביצעו ביישובי עוטף עזה. באחד הפוסטים שהעלה כתב: "היום הזה יישאר לעד בהיסטוריה, אחריו יהיה הרבה כאב והרבה גאווה." בפוסט נוסף ציין: "כנופיית פשע שהיא בועת אוויר שיש להם כמה מטוסים.. רק עזה תלמד אתכם, אנחנו נזרוק אתכם למזבלת ההיסטוריה".
בעקבות הפוסטים המחרידים האלו עצרו השוטרים את החשוד ובביתו נתפסו  דגלי אש"ף ומספר דגלים ופריטים נוספים, כאשר בסיום חקירתו הוגש נגדו הבוקר (שלישי) כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז צפון, בגין הסתה וגילוי הזדהות עם ארגון טרור.
בפעילות נוספת של המשטרה נעצרה תושב ריינה בת 25, בגין פוסטים שהעלתה לרשתות החברתיות, בהם הביעה תמיכה והזדהות עם ארגון טרור. החשודה נחקרה ובית המשפט השלום בנצרת האריך את מעצרה, עד לתאריך 15/11/23 .
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תושב דבוריה
    JO 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחלאה כמוך חייבים לבטל אזרחות ולהעיף לאחייך בעזה שם תעבור חינוך מחדש
    סגור