משפט

רמי לוי מאיים לתבוע את הלקוחות: מי עשויים לשלם ביוקר?

הרשת מזהירה מפני פרסומי פייק שרצים ברשתות החברתיות ובוואטסאפ נגד הרשת בנוגע לעובדים הערבים: "אנו מבקשים מכל אחד ואחת מכם לגלות אחריות ולא ליפול לפרסומים כוזבים ומגמתיים. הרשת שומרת על זכותה למצות את הדין כנגד כל מי שיפיץ כנגדה הכפשות, שקרים ופייק ניוז"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ)
האם רמי לוי מוריד את הכפפות בקרב מול המסיתים והפייק ניוז ברשתות החברתיות נגד הרשת? לאחר ששורה של הודעות נגד הטיפול של הרשת לכאורה בעובדים ערבים גרמה לנזק, ברשת מאיימים לתבוע את המפיצים, אולי בעקבות המהלך שנקטה מקדונלדס.
באחת ההודעות לדוגמא של אדם שנאלץ לחזור בו נכתב: "היום שלחתי הודעה בקבוצה של עניין שקרה ברמי לוי עם העובדים הערבים...נכון ההודעה נמחקה, אך כנראה עברה הלאה ולהבנתי אף נערכה. בבדיקה העניין לא קרה, התנצלותי לרמי לוי".

הרשת הודיעה בפייסבוק שלה כי: "רשת רמי לוי שיווק השקמה מודיעה כי בימים האחרונים מופצים כנגדה ידיעות שקריות – פייק ניוז! אנו מגנים בכל תוקף הוצאות דיבה והאשמות חסרות בסיס המבוססות על שמועות שגורמות נזק לרשת רמי לוי שמשרתת בימים קשים אלו את הציבור ועושה הכל על מנת לדאוג לחוסן התזונתי של אזרחי ישראל כולל סיוע ותרומות לחיילי צה״ל בחזית ובעורף".
עוד נמסר: "אנו מבקשים מכל אחד ואחת מכם לגלות אחריות ולא ליפול לפרסומים כוזבים ומגמתיים. הרשת שומרת על זכותה למצות את הדין כנגד כל מי שיפיץ כנגדה הכפשות, שקרים ופייק ניוז. מייחלים לימים טובים ושקטים יותר"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא מנסה לאיים על כולנו בלספר את האמת ? אבל זאת האמת !
    צריך להגיד את האמת 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמי לוי הוא נבלה סרוחה שמעסיק אלפי עובדים ערבים כבר שנים רבות ובכל בפועל תורם לרשת המודיעין של האויב. כי הערבים אוספים מודיעין על היהודים הטיפשים שנותנים להם עבודה ופרנסה וככה ארגוני טרור כמו החמאס יודעים טוב כל כך איפה להגיע ואיך רמי לוי הוא אחד המעסיקים הגדולים ביותר של אוכולוסיה ערבית. של גייס חמישי. זאת אחד הדרכים שלו להוזיל עלויות בסיכון החיים של כולנו זאת האמת רמי לוי הוא סייען טרור ענק בכך שהוא מעדיף לחסוך כסף בהעסקת ערבים בסיכון חיי העם שלו הוא נבלה סרוחה ועכשיו שיתבע גם אותי ! זאת האמת !
    סגור
  • 1.
    לדרוש תוצרת יהודית בלבד.
    גולשטיין ב. 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא להעסיק ערבים בשום מקום עבודה !!! זה ימנע התבוללות והטרדות של בנות ישראל !! חובה יל כל יהודי לקנות רק מיהודים !! אנו מצווים על זה בתורה : " או קנו מיד עמיתך ". "וחי אחיך עמך".
    סגור