משפט

ליאור קוקה תפצה את אדל בספלוב ב-60,000 שקל: זו הסיבה

הסכסוך המתוקשר בין הצדדים לפני שלוש שנים אז נכנס חמה של בספלוב לשותפות עסקית עם קוקה. הצדדים הסתכסכו והגיעו לבית משפט. ״עצוב לי שמרגע שקוקה התפרסמה היא דואגת ומנסה לגרום לחמי קובי לנזק״, כתבה באותם הימים בספלוב
מערכת ice | 
ליאור קוקה - מאץ' עבד - אדל בספלוב (צילום אינסטגרם: ליאור קוקה, פייסבוק: אדל בספלוב, פייסבוק: מאץ' עבד)
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה, בית המשפט פסק הבוקר (שני), ממש אחרי ראש השנה, כי כוכבת הריאליטי והרשתות החברתיות ליאור קוקה תשלם סכום של 57,326 שקלים למשפחתו של מאצ׳ עבד ואדל בספלוב.
הסכסוך המתוקשר בין הצדדים לפני שלוש שנים אז נכנס חמה של בספלוב לשותפות עסקית עם קוקה. הצדדים הסתכסכו והגיעו לבית משפט. ״עצוב לי שמרגע שקוקה התפרסמה היא דואגת ומנסה לגרום לחמי קובי לנזק״, כתבה באותם הימים בספלוב.

עוד היא המשיכה וכתבה: "מה שמעצבן אותי שאדם שאכל מהצלחת שלנו יורק עליה ומנסה דרך פרסום לזכות בתשומת לב של הקהל בבית". הבוקר הגיע הסכסוך לסיומו עם הפסד לקוקה שתאלץ להפרד מעשרות אלפי שקלים כפיצוי.
בנובמבר 2020, אשת העסקים ליאור קוקה הגישה בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני נגד יעקב עבד הבעלים של מסעדת מיתוס ובנו מצליח (מאצ'), וזאת על רקע טענה כי נגרם לה נזק כספי וכן למוניטין שלה על ידי מי שלקח אותה תחת חסותו.
בית המשפט דחה את הצו שהוגש על ידי באי כוחה של קוקה, עורכי הדין רמי קוגן ואורלי עוז משרד רמי קוגן עורכי דין, והצדדים הגיעו להסכמה תוך קבלת טענותיה של קוקה. על פי ההסכם החדש: המותג יחזור לבעלותה ל קוקה בראשון למאי 2021, והיא תקבל תשלום תמורת המשך הפעילות עד אז. בנוסף בהסכם נכתב כי התשלומים לא יגיעו באיחור וכי עבד ושאר הצדדים החתומים בהסכם לא יוסיפו מוצרים חדשים על הקיימים כיום וישמרו על איכות וטיב המוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה