שיווק ופרסום

אדל בספלוב משיקה מותג חדש עם טרמינל X וחושפת את הילדים

מותג בגדי הילדים ובייבי של אתר האופנה טרמינל איקס ואדל בספלוב הושק לראשונה, כאשר הקולקציה עוצבה בהשראת ילדיה של אדל: שייה וליב
מערכת ice | 
אדל בספלוב ובתה למותג ADA (צילום יחצ)
אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X מוסיף להתרחב גם בקטגוריית הילדים, ומשיק לקראת השנה החדשה מותג אופנתי לבגדי ילדים ובייבי שנוצר יחד עם המשפיענית ואשת העסקים אדל בספלוב.
המותג ADA נקרא על שם הכינוי של אדל כשהיא בעצמה הייתה ילדה, כאשר ההשראה ליצירתו הייתה הילדים שלה – שייה וליב שלראשונה הצטלמו להפקת אופנה יחד עם אמא.

המותג, שיימכר לצידם של למעלה מ-200 מותגים בינלאומיים ומקומיים, עוצב בסגנון פריזאי. מלבד הסטייל, המותג מתמקד בייצור פתרונות אופנתיים תוך שימוש בבדים נעימים למגע כמוגן: ריב, פלנל, סריגים מיוחדים, רקמה קלאסית ועוד, תוך הקפדה על פונקציונליות ונוחות מרבית.

צילום: יח"צ
בקולקציית החורף הקרובה ניתן למצוא פריטי אופנה התואמים לטרנדיים החמים - שמלות, חצאיות, מכנסי דגמ"ח, מעילים, קרדיגנים סרוגים, פיג'מות מהודרות, נעלי בובה, גרביונים וכובעי גרב. בנוסף, הקולקציה תכלול גם פריטים שיימכרו במארזי סט של בגדי גוף ומכנסיים לתינוקות, אוברולים לתינוקות, חליפות טרנינג ועוד.
המותג מותאם לילדים בטווח גילאים מ-0 ועד גיל 8 כאשר טווח המחירים נע בין 29.90-159.90 שקלים. את כל הפריטים ניתן להזמין היום ולקבל מחר במשלוח מהיר עם שליח עד הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה