משפט

עמוס לוזון נחשף בסרטון חדש: איפה חגג אתמול בלילה?

על רקע פרשת סרטון המין ומעצר החשודים בהפצתו, איש העסקים עמוס לוזון יצא לבלות עם בתו, אור לוזון, בהופעה של עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים וחגג כאילו אין מחר. וגם: מה בנו של הראל ויזל עשה איתם?
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום אינסטגרם)
אחרי פרשת הפצת סרטון המין בכיכובו לאחר נסיון לסחוט אותו ולדרוש ממנו כספים תמורת אי פרסום הסרטון המדובר, וכמו כן, אחרי מעצר החשודים בצילום והפצת הסרטון, וביניהם בנו של בעלים מוכר לשעבר של קבוצת כדורגל ישראלית ובנו של שופט ודמות בכירה ומוכרת בעולם המשפט, איש העסקים עמוס לוזון, בעלי מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון ולשעבר בעלי מכבי פתח תקווה, החליט לשים את פרשת הסרטון מאחוריו ויצא אמש (חמישי) לבילוי בהופעתו של עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.
בסדרת סטוריז שהעלתה בתו של לוזון, אור לוזון, לאינסטגרם, הציגה בתו, שעובדת כסטייליסטית של עומר אדם, את אביה שם לרגע אחד לפחות את הצרות מאחוריו וחוגג בהופעה כאילו אין מחר עם חיוך ענק על הפנים תוך שהוא שואג את מילות השירים של הזמר האהוב, בייחוד השיר 'נמס ממך'.
 
בנוסף, מי שעוד היו עם עמוס לוזון ובתו בהופעה הם חבריה הטובים של אור, אותם הגדירה בסטורי כחבריה הטובים ביותר, מורן ויזל, בנו הבכור של בעלי פוקס, הראל ויזל, ואשתו, יובל קורן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה