משפט

עמוס לוזון גורם לסערה: חיפוש נערך בביתו של השופט

באישור של היועצת המשפטית לממשלה, המשטרה קיבלה צו חיפוש בביתו של שופט המחוזי שבנו בן ה-17 חשוד בסחיטת איש העסקים עבור הסרטון המיני שהדליף
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום תומר רוטנברג)
תפנית חדשה בפרשת הפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון בבריכה בביתו בארסוף. חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז עימתו את שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם לבין קטין בן 17, בנו של שופט בית המשפט המחוזי, שחשוד בסחיטה של לוזון עבור סכום של 13,500 שקלים, לאחר שקיבל לידיו את הסרטון.
החשודים טענו כי בן השופט אחראי לסחיטה, הוא הכחיש בכל תוקף. במקביל, באישור היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, הגיעו החוקרים לביתו של השופט מהמחוזי לאסוף ראיות וממצאים מחדרו של בנו, כולל הטלפון הנייד שלו שם עשויות להתברר ראיות נוספות.

במשטרה הסבירו גורמים למאקו כי: "זה לא נעים לנהל חקירה נגד בן של שופט, זה לא קורה כל יום, אבל הוא לא מקבל שום הנחות. החקירה מתנהלת באופן מקצועי וללא משוא פנים". בנוסף, לוזון עצמו הגיע למשרדי ימ"ר מרכז כדי לזהות את הקול של האדם שסחט אותו, אך הוא לא הצליח לעשות זאת.
במשטרה טוענים כי בידיהם מספיק חומרים כדי להניח את התשתית הראייתית לביצוע העבירה, מחר יחליטו החוקרים האם לדרוש הארכת מעצר לחשודים, או לשחררם למעצר בית עד תום השלמת החקירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מורמים מהעם
    חיים 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין ספק שהילד עשה מעשה שלא יעשה, יכול לקרות בכל משפחה, למה למשפחה הזאת צגיך אישור של היועצת המשפטית וכל אזרח אחר מספיק חתימה של שופט תורן והופכים תבית???
    סגור